معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری خراسان شمالی:

حفاظت از محوطه مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان شمالی به عهده شهرداری است

«غلامرضا هوایی» گفت: حفاظت و نگهداری از محوطه مرکزفرهنگی و موزه دفاع مقدس استان به عهده شهرداری مرکز استان خراسان شمالی است.
کد خبر: ۴۴۴۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۸ - 23February 2021

حفاظت و نگهداری از محوطه مرکزفرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان شمالی به عهده شهرداری مرکز استانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بجنورد، «غلامرضا هوایی» معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری خراسان شمالی در نشست با سرتیپ دوم ستاد «محمد نجاتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اظهار داشت: با توجه به اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خراسان شمالی آماده بهره‌برداری است و در سرتاسر کشور حفاظت و نگهداری مراکز فرهنگی و موزه های دفاع مقدس به عهده شهرداری است، حفاظت و نگهداری از محوطه مرکزفرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان شمالی به عهده شهرداری مرکز استان است.

هوایی بیان داشت: تمام دستگاه های خدمات رسان استان بسیجی‌وار جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت پا به میدان گذاشته‌اند و دست به دست هم داده‌اند تا مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان به بهربرداری برسد.

این مسئول عنوان کرد: شهرداری بجنورد جهت ایجاد سر درب مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همت کند و طرح مناسبی را پیاده سازی کند.

سرتیپ دوم ستاد محمد نجاتی در پایان این نشست‌ گفت: با پیگیری‌های متعدد استاندار و معاونینش خوشبختانه تمام دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان بسیجی‌وار پا به میدان گذاشته‌اند و جهت تکمیل فاز یک مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس دست به دست هم داده‌اند تا اوامر استاندار به اجرا برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها