رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردو‌ها و فضای پرورشی استان یزد در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

دانش‌آموزان از طریق «شاد» به زیارت یادمان‌های شهدا می‌روند

رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردو‌ها و فضای پرورشی استان یزد گفت: دانش آموزان می‌توانند در ساعتی که مدرسه مشخص می‌کند از طریق شبکه شاد از این برنامه بازدید و به زیارت یادمان‌های شهدا بروند.
کد خبر: ۴۴۴۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶ - 23February 2021

«کاظم پناهی» رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردو‌ها و فضای پرورشی استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد در رابطه با برگزاری راهیان نور به صورت مجازی گفت: امسال اردوها‌ی راهیان نور دانش آموزی بخاطر شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی و با همکاری آموزش و پرورش و سپاه الغدیر استان یزد برگزار شد.

پناهی با بیان اینکه در نخستین دوره راهیان نور مجازی که به میزبانی استان یزد در برنامه شاد افتتاح و برگزار شد بیان کرد: از طریق این مراسم پنج هزار دانش آموز سراسر کشور برنامه راهیان نور را در نرم افزار شاد تماشا کردند.

وی با بیان اینکه برنامه‌ها و مستند‌ها توسط گروهی که به شلمچه اعزام شدند تهیه و در برنامه شاد بارگذاری شد ادامه داد: از امروز به بعد برنامه‌ها به صورت ۱۴ برنامه مستقل زیارت شهدا که توسط مناطق ۱۴ گانه آموزش و پرورش استان یزد تهیه شده از طریق برنامه شاد پخش می‌شود.

پناهی افزود: دانش آموزان می‌توانند در ساعتی که مدرسه مشخص می‌کند از طریق شبکه شاد از این برنامه بازدید و به زیارت یادمان‌های شهدا بروند.

وی گفت: در این سفر مجازی روزانه برنامه‌هایی از جمله معرفی یادمان، خاطرات شهدا، روایتگری، سرود، سخنرانی و یک برنامه ویژه در قالب یک فیلم داستانی ارائه می‌شود.

رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردو‌ها و فضای پرورشی استان یزد هدف برگزاری اردو‌های راهیان نور به صورت مجازی را ترویج و گسترش فرهنگ ایثار، شهادت و از خود گذشتگی در بین دانش آموزان دانست.

پناهی در پایان افزود: اردوی راهیان نور مجازی تا ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار