فرمانده حشد شعبی عراق:

دستور تقویت و تجهیز «حشد شعبی» در «طارمیه» صادر شده است

یکی از فرماندهان «حشد شعبی» عراق در سخنانی تأکید کرد که دستور تقویت و تجهیز نیرو‌های این گروه در «طارمیه» بغداد صادر شده است.
کد خبر: ۴۴۴۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱ - 23February 2021

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المعلومه، «حسن عبدالعباس هلیل» از فرماندهان عملیات «حشد شعبی» در بغداد از صدور دستور تقویت و تجهیز این گروه مقاومتی در جبهه طارمیه در پایتخت عراق خبر داد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: دستور افزایش نیرو‌های حشد شعبی در طارمیه بغداد صادر شده است. هدف از صدور این دستور، تقویت قدرت حشد شعبی است تا بدین ترتیب، طارمیه از تهدید هسته‌های تروریستی داعش در امان بماند.

فالح الفیاض، رئیس سازمان حشد شعبی روز گذشته به منظور بررسی شرایط عملیاتی در طارمیه، به این منطقه رفته و با فرماندهان حشد شعبی ملاقات کرده بود. رئیس سازمان حشد شعبی اعلام کرد: عملیات قهرمانانه‌ای که در طارمیه انجام شد از معادله امنیتی جدید رونمایی کرد که به دست مردم و حشد شعبی و نیرو‌های امنیتی عراق رقم خورد.

وی در جریان حضور در طارمیه در شمال بغداد گفت: معادله امنیتی جدیدی رقم خورد که طی آن ساکنان این منطقه با حمایت حشد شعبی و نیرو‌های امنیتی به مقابله با بازمانده‌های داعشی پرداختند.

انتهای پیام/ ۴۶۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار