بازخوانی عملیات بدر و رونمایی از کتاب دفاع مقدس در اردبیل

بازخوانی عملیات بدر و نقش رزمندگان استان اردبیل در این عملیات در اردبیل برگزار و از کتاب «دره در آتش» رونمایی شد.
کد خبر: ۴۴۴۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰ - 23February 2021

بازخوانی عملیات بدر و رونمایی از کتاب دفاع مقدس در اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، صبح امروز نشست بازخوانی عملیات بدر و نقش رزمندگان استان اردبیل در این عملیات در موزه دفاع مقدس این استان برگزار شد.

در این نشست که با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «جلیل بابازاده قانع» فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برگزار شد، «علی واحد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل طی سخنان کوتاهی گفت: باز خوانی عملیات ها یک نهضت تحقیقاتی در راستای تکمیل دایره المعارف دفاع مقدس استان و نقش شهرستان ها در دفاع مقدس است.

در ادامه، «جواد صبور» از فرماندهان و جانبازان دفاع مقدس استان با بیان اینکه شهید «مهدی باکری» فرمانده لشکر 31 عاشورا دارای کمالات معنوی بی‌شماری بود اظهار داشت: عملیات بدر نماد شجاعت و مظلومیت رزمندگان لشکر 31 عاشورا و شهید مهدی باکری نماد غیرت فرماندهان ایران اسلامی هستند و نقش رزمندگان اسلام در این عملیات قابل توجه است.

در این نشست‌ «میر هدایت علوی»، «ابراهیم شجاعی»، «ابراهیم آذر نژاد»، «اصغر زکی پور»، «رحمان صلواتی زاده»، «برات رزاقی»، «نیت تیزچنگ»، «رستم بهزاد»، حجت‌الاسلام «حسن اسماعیلی»، «میرزاعلی برمکی» و «زکریا اسماعیلی» به بیان خاطرات و مشاهدات خود از عملیات بدر پرداختند و از نحوه عمل گردان‌ها و یگان‌های منتسب به استان اردبیل در عملیات بدر سخن گفتند.

در پایان از کتاب «دره در آتش» مروری بر عملیات «جهنم دره سی» و زندگی‌نامه و خاطرات شهدای تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل در شمال غرب کشور نوشته «محمد‌حسین حسین‌پور» از تولیدات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار