همرزم شهید «محمود شیخ الاسلامی» در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

محمود همواره در دفاع از آرمان‌های امام‌خمینی (ره) پیشقدم بود

حاج «احد بنده» گفت: محمود با شجاعت خاصی که داشت، همواره در بحران‌های اوایل انقلاب در دفاع از آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) پیش‌قدم بود.
کد خبر: ۴۴۴۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲ - 23March 2021

حاج «احد بنده» همرزم شهید «محمود شیخ الاسلامی» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در آذربایجان‌شرقی، اظهار داشت: محمود از اوایل انقلاب در مسجد حاج اسد در کوچه باغ تبریز که یکی از واحدهای احتیاط کمیته‌های انقلاب در آنجا مستقر بود، شبانه‌روزی فعالیت می‌کرد.

وی با بیان اینکه محمود جوان با شعور و شوخ‌‎طبعی بود، ادامه داد: او با شجاعت خاصی که داشت، همواره در بحران‌های اوایل انقلاب در دفاع از آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) پیش‌قدم بود.

این رزمنده هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه محمود داوطلبانه به جبهه اعزام شد، توضیح داد: او در عملیات مطلع الفجر که در منطقه گیلان‌غرب انجام شد، شرکت کرد.

وی در پایان تصریح کرد: محمود در گیلان غرب برای استحمام رزمندگان، حمام صحرایی درست کرده بود. او به همراه 50 رزمنده دیگر برای عملیات مهمی در تپه‌‌های چرمیان انتخاب شدند. او از نیروهای با تجربه گردان بود که پس از جنگ تمام عیار با دشمن، به شهادت رسید.

گفتنی است، شهید «محمود شیخ الاسلامی» 15 آبان‌ ماه سال 1335 در آذرشهر متولد شد و 23 آذرماه سال 1360 در شهابیه‌ی عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

گفت‌وگو از اسماعیل وکیل‌زاده

انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار