اعتقاد کامل و راسخ به خدا از نگاه شهید «مهدی زين‌الدين»+ صوت

شهید «مهدی زین‌الدین» در عملیات «خیبر»، در جمع رزمندگان لشکر ١٧ علی‌بن‌ابی‌طالب (ع) از نقش والای شهدا و اعتقاد راسخ و کامل به خداوند سخن گفته است.
کد خبر: ۴۴۴۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳ - 23February 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس صوتی از شهید «مهدی زین‌الدین» در عملیات «خیبر» منتشر کرد که این شهید والامقام در جمع رزمندگان لشکر ١٧ علی‌بن‌ابی‌طالب (ع) به نقش والای شهدا و اعتقاد راسخ و کامل به خداوند اشاره می‌کند.

شهید «مهدی زین‌الدین» در این صوت گفته است: «خداوند در سوره «آل عمران» می‌فرماید در هنگام نبرد‌های سخت ما از بین شما گواهانی انتخاب می‌کنیم، گواهان همان شهدا هستند، الگو‌هایی هستند که انتخاب می‌شوند برای اینکه چراغ هدایت دیگران باشند. ما باید از چگونه شهید شدن شهدای‌مان، به‌ویژه شهدایی که آشنای زبان، چشم و گوش ما هستند و آن‌ها را درک و لمس‌شان کردیم در عملیات‌ها، بدانیم آن‌ها چه چهره‌هایی بودند؟ شبانه‌روز اعمال‌شان چگونه بود؟ و خودمان را بسازیم با آن‌ها و اگر بنده خدا کسی باشد که ده‌ها کشور دنیا را در دستش داشته باشد یکی پس از دیگری همه را از دست بدهد، نفرات دوروبر خودش را هم همه را از دست بدهد و تنهای تنها بماند بازهم از هیچ‌کس هراسی نخواهد داشت و اخمی در خودش سراغ نخواهد آورد. اگر کسی این‌چنین توان داشت، آن‌گاه می‌تواند بگوید که من به خداوند اعتقاد کامل دارم و اعتقاد راسخ دارم».

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها