جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در بسیج اقشار:

کلید حل مشکلات کشور در نگاه دفاع مقدسی است

«حسن حبیبی» با بیان این که کلید حل مشکلات کشور را در نگاه دفاع مقدسی است، گفت: باید با تکیه بر ارزش های دینی و معنوی و توجه به ظرفیت های داخلی شهید سلیمانی های جدید را تربیت کنیم تا بتوانیم از بن بست های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی بیرون بیاییم و آینده انقلاب را به روشنی رقم بزنیم.
کد خبر: ۴۴۴۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸ - 23February 2021

کلید حل مشکلات کشور در نگاه دفاع مقدسی است

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ «حسن حبیبی» جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در بسیج اقشار امروز (سه‌شنبه) در همایش ملی «بررسی ابعاد مختلف دستاوردهای دفاع مقدس» که به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در دانشگاه گیلان برگزار شد، با تأکید بر لزوم ثبت و ضبط تاریخ و خاطرات و دستاوردهای دفاع مقدس برای نسل های معاصر و آینده، اظهار داشت: ایمان مردم، ولی‌فقیه، اتحاد و همبستگی پیروزی دفاع مقدس را به ارمغان آورد.

جانشین فرمانده سپاه قدس استان گیلان جنگ تحمیلی را نوعی جنگ علیه انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: به دنبال سقوط رژیم شاه پهلوی و پیروزی انقلاب اسلامی، صدام به عنوان چهره ای جنگ طلب و خشن جنگ علیه ایران را با حمایت دشمنان انقلاب به راه انداخت.

وی با بیان اینکه ظهور انقلاب اسلامی هیمنه استکبار به ویژه آمریکا را در منطقه و دنیا شکست، افزود: جمهوری اسلامی ایران در سال های نخست پیروزی با جنگ تحمیلی مواجه شد، در حالی که از آمادگی برخوردار نبود، اما آموزه های اسلامی و قرآنی به عنوان مؤلفه های شکل گیری این انقلاب، موجب پیروزی ما در دفاع مقدس شد.

حبیبی، با اشاره به دشمنی بلوک غرب و شرق بر سر موازنه قدرت در عرصه بین المللی، متذکر شد: در دوران دفاع مقدس نه تنها با عراق، بلکه با ابرقدرت های شرقی و غربی نیز در جنگ بودیم و توانستیم با تکیه بر معنویت و بسیج مردمی در برابر همه قدرت ها بایستیم.

وی مهمترین دستاورد دفاع مقدس را توجه به توان و ظرفیت داخل دانست و خاطرنشان کرد: همانگونه که در دفاع مقدس با نقش آفرینی مردم به پیروزی رسیدیم، در همه صحنه های نظام نیز حضور مردم در میدان ملموس است.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان، کلید حل مشکلات کشور را در نگاه دفاع مقدسی دانست و تاکید کرد: باید با تکیه بر ارزش های دینی و معنوی و توجه به ظرفیت های داخلی شهید سلیمانی های جدید را تربیت کنیم تا بتوانیم از بن بست های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی بیرون بیاییم و آینده انقلاب را به روشنی رقم بزنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار