فرمانده مرزبانی استان بوشهر خبر داد؛

کشف ۴۵۰میلیارد تومان کالای قاچاق توسط مرزبانی استان بوشهر

سردار، ولی الله رضایی‌نژاد گفت: در ۱۱ ماه امسال به ارزش ۴۵۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در مرز‌های دریایی و سواحل استان بوشهر کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۰ درصد افزایش دارد.
کد خبر: ۴۴۴۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۲ - 23February 2021

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سردار «ولی‌الله رضایی‌نژاد» فرمانده مرزبانی استان بوشهر امروز (سه شنبه) در آیین الحاق خودرو‌های عملیاتی به ناوگان مرزبانی استان بوشهر با بیان اینکه این استان دارای مرز ساحلی و دریایی است، اظهار داشت: استان بوشهر دارای بیش از ۷۰۰ کیلومتر مرز دریایی با ۴ کشور حاشیه خلیج‌فارس است و افزون‌بر ۹۰۰ کیلومتر مرز ساحلی در استان وجود دارد.

وی با اشاره به افزایش ناوگان دریایی فرماندهی مرزبانی استان بوشهر گفت: در سه تا چهار سال گذشته ناوگان دریایی استان بوشهر افزایش یافته و شناور‌های ۶۰ فوتی و انواع شناور‌های عملیاتی سبک و سنگین به این مرزبانی پیوسته است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با تاکید تقویت ناوگان عملیاتی برای سواحل استان خاطر نشان کرد: در این راستا نیاز است از خودرو‌های عملیاتی برای مراقبت از سواحل استفاده کرد.

سردار رضایی‌نژاد با اشاره به تجهیز ناوگان حوزه ساحلی این مرزبانی تصریح کرد: در این راستا ۲۰ دستگاه خودرو عملیاتی به منظور ارتقای توان عملیاتی مرزبانی در سواحل در راستای افزایش امنیت مرزها، به ناوگان عملیات مرزبانی استان بوشهر محلق شد.

وی با بیان اینکه با الحاق این خودرو‌های عملیاتی خلاء‌های این حوزه برطرف شده است افزود: با مهم بر تقویت امنیت پایدار سواحل و مرز‌های دریایی افزوده می‌شود.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر استیفای حقوق دولت و مرزنشینان را راهبرد فرماندهی استان دانست و تاکید کرد: در کنار این، مبارزه با سوداگران مرگ، قاچاقچیان کالا و مواد مخدر و موضوعات امنیتی در دستور کار قرار دارد.

سردار رضایی‌نژاد از افزایش ۶۰ درصدی کشف کالای قاچاق در ۱۱ ماه امسال خبر داد و تصریح کرد: در ۱۱ ماه امسال به ارزش ۴۵۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در مرز‌های دریایی و سواحل استان بوشهر کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۰ درصد افزایش دارد.

وی تعامل و همکاری با نیروی دریایی سپاه در خلیج‌فارس و نیروی انتظامی در سواحل در برخورد با متخلفان را مورد تاکید قرار داد و افزود: امید می‌رود با تعامل و همکاری مرزنشینان، مشارکت نیروی دریایی سپاه و نیروی انتظامی بتوانیم در جلوگیری از ایجاد اخلال اقتصادی و قاچاق کالا اقدام موثرتری انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار