رئیس پلیس پایتخت خبر داد؛

دستگیری عامل انتحاری در عوارضی قم- تهران

سردار رحیمی از دستگیری یک تروریست در عوارضی قم- تهران خبر داد و گفت: این شخص که مجهز به جلیقه انتحاری بود، قصد داشت در نقاطی از تهران اقدام به خرابکاری کند.
کد خبر: ۴۴۴۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴ - 24February 2021

دستگیری شخصی که به دنبال اقدامات خرابکارانه در تهران بود/ کشف جلیقه انتحاری آماده انفجار از این شخصبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین رحیمی» رئیس پلیس پایتخت صبح امروز (چهارشنبه) در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه مجموعه خیّرین امین تهران با کمک مجمع خیّرین کشور راه‌اندازی شده است، اظهار داشت: هشت هزار و ۷۲۰ متر و با هزینه‌ای بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان ساخته شده است.

وی با بیان اینکه در مرکز بازپروری مهر سروش ۶۷۰ معتاد با شیوه‌ها و فرآیند‌های جدید تا یک سال نگهداری می‌شوند، گفت: این مرکز در فاز دوم ۵۰۰ نفر ظرفیت برای نگهداری دارد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ عنوان کرد: پلیس فتا امروز از مراکزی است که بیشترین مراجعین را دارد و ساختمان این پلیس تخصصی احداث خواهد شد.

سردار رحیمی با بیان اینکه در طول دو ماه گذشته چهار پمپ بنزین با کمک خیّرین در مراکز پلیس راه‌اندازی شده است، افزود: ۳۷ پروژه امروز در پلیس پایتخت افتتاح خواهد شد که ۱۶ پروژه احداثی و ۲۱ پروژه بهزسازی است.

وی ادامه داد: در مجموع برای این پروژه‌ها ۱۸۰ میلیارد تومان هزینه شده است که ۷۸ میلیارد تومان از اعتبارات ناجا و بالغ بر ۱۰۲ میلیار از منابع درآمدی، خیّرین و شهرداری است.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اقدامات پیش‌بینی شده برای سال ۱۴۰۰ گفت: ۱۸ قطعه زمین برای ساخت کلانتری مشخص شده که بیش از ۸۲ هزار متر زمین است و ۹۶۳ میلیارد تومان برای این اقدامات پیش‌بینی شده است.

سردار رحیمی همچنین با اشاره به دستگیری یک فرد خرابکار عنوان کرد: این فرد که تحت هدایت معاندین بود، قصد داشت در نقاطی از تهران اقدام به خرابکاری کند که با هوشیاری و تیزهوشی در عوارضی قم تهران دستگیر شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: این شخص مجهز به جلیقه انتحاری بود که با هوشیاری همکارانم در یگان امداد پلیس دستگیر شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار