استاندار سمنان:

مرکز فرهنگی دفاع مقدس سمنان یک نماد و المان فاخر در استان است

«علیرضا آشناگر» گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس سمنان یک نماد و المان فاخر در استان است که می‌تواند، تمام ارزش‌های دوران دفاع مقدس را به نسل آینده انتقال دهد.
کد خبر: ۴۴۴۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰ - 24February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، «علیرضا آشناگر» استاندار سمنان در جلسه  شورای هماهنگی و هئیت امنای استانی دفاع مقدس که با حضور «حبیب‌الله خجسته‌پور» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، سرهنگ «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان و اعضای هئیت امنا مرکز فرهنگی دفاع مقدس در سالن  استانداری برگزار شد با بیان اینکه مرکز فرهنگی دفاع مقدس سمنان از آثار فاخر فرهنگی استان است، اظهار داشت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس سمنان یک نماد و المان فاخر در استان است که که می تواند، تمام ارزش های دوران دفاع مقدس را به نسل  آینده انتقال دهد.

وی ادامه داد: این مجموعه  فرصت خوبی است برای  ایجاد  ظرفیت های فرهنگی دفاع مقدس در استان که جوانان را جذب کند و آنها را به تفکر وا دارد.

استاندار سمنان افزود: دوران دفاع مقدس یک میراث فاخر برای کشور است و نسل  طلایی دوران دفاع مقدس یک وظیفه خطیری نسبت به نسل جوان و آینده کشور بر عهده دارند.

آشناگر متذکر شد: رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس باید خاطرات حماسی خود را بازگو کنند و هنرمندان با خلق آثار هنری چون فیلم، رمان، نقاشی و... این حماسه‌ها را مستندسازی، ثبت و ماندگار کنن و تمامی دستگاه‌های اجرایی در این رسالت  فرهنگی سهم دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار