عضو هیات رئیسه مجلس:

قانون اقدام راهبردی غربی‌ها را به تنگ آورده است/ دولت باید دغدغه‌های مجلس را به رسمیت بشناسد

حجت‌الاسلام لارگانی گفت: قانون اقدام راهبردی غربی‌ها را به تنگ آورده است و این باعث یاس دشمنان جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۴۴۴۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸ - 24February 2021

قانون اقدام راهبردی غربی‌ها را به تنگ آورده است/ دولت باید دغدغه‌های مجلس را به رسمیت بشناسدبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس در گفت‌وگویی، به لزوم تعامل دولت با مجلس اشاره کرد و اظهار داشت: دولت برای اجرای قانون راهبردی ورود جدی نکرد و تفاهم سازمان انرژی اتمی با آژانس بین المللی انرژی هسته‌ای نیز به معنای به رسمیت نشناختن دغدغه‌های مجلس در زمینه این قانون مهم است که مقام معظم رهبری آن را یک قانون خوب توصیف کردند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس افزود: علی رغم اینکه مجلس در این قانون سه ماه به طرف‌های غربی مهلت داده بود، اما به تعهدات خود عمل نکردند و مجددا دولت سه ماه دیگر به آن‌ها فرصت داد که این به معنای دور زدن قانون است و هنوز هم دولت حاضر به اجرای قانون نیست.

وی اظهار داشت: دولت باید دغدغه‌های مجلس را به رسمیت بشناسد؛ بنابراین ما هر کجا با قدرت وارد شدیم دشمن عقب نشینی کرده و هر کجایی که ضعف نشان دادیم نیز دشمن سوءاستفاده کرده است، البته بار‌ها مقام معظم رهبری فرمودند که اگر دولت یک قدم عقب نشینی کند غربی‌ها صد قدم به جلو خواهند آمد.

این نماینده مردم در مجلس گفت: وقتی در بحث موشکی توانمندی خود را نشان دادیم دشمن عقب نشینی کرد و این قدرت نمایی باعث یاس دشمنان شده است، الان اگر می‌گوییم تحریم‌ها را بردارید باید یکصدا این حرف زده شود تا دشمن وادار به انجام تعهدات خود شود.

موسوی لارگانی گفت: قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها باعث شده که اروپایی‌ها خشمگینانه بیانیه‌ای را صادر کنند که نشان می‌دهد مجلس به خوبی اقدام کرده است که دشمن را به تنگ آورده است.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها