حجت الاسلام آل هاشم در جمع خبرنگاران:

خصیصه بارز شهید صیاد شیرازی، حب به اهل بیت(ع) بود

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: یکی از صفات برجسته شهید صیاد شیرازی که او را این چنین در بین مردم محبوب کرده بود، محب اهل بیت(ع) بودنش بوده است.
کد خبر: ۴۴۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳ - 12April 2015

خصیصه بارز شهید صیاد شیرازی، حب به اهل بیت(ع) بود

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین آلهاشم در حاشیه حضور در مراسم بزرگداشت شانزدهمین سالروز شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از صفات برجسته شهید صیاد شیرازی که او را این چنین در بین مردم محبوب کرده بود، محب اهل بیت(ع) بودنش بوده است. شهید صیاد شیرازی شب اول هر ماه در منزلش مراسم روضه برگزار میکرد و این مراسم همچنان هم ادامه دارد.

وی یکی از خصوصیات بارز شهید صیاد را ولایتمداری برشمرد و افزود: یکی دیگر از خصوصیات این شهید بزرگوار ولایتمداری بود. او نظر امام و رهبری در خصوص موضوعی را بر نظر خویش ارجحیت میداد. همچنین در جبهههای نور علیه ظلمت وحدت را مستحکم کرد. زمانی میگفتند ارتش و سپاه دو لشکر الهی، ایشان فرمودند بگویید ارتش و سپاه یک لشکر الهی.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در برشمردن صفات بارز شهید صیاد به موانست با علمای بزرگ اشاره کرد و افزود: یکی دیگر از خصوصیات شهید صیاد شیرازی همنشینی با علمای بزرگ همچون مرحوم آیت الله العظمی بهاالدینی بود. وی در شهر مقدس قم بیانات بسیار ارزشمندی را در ارتباط با صیاد شیرازی داشتند. شهید صیاد شیرازی به هنگام مراجعت از جبهههای جنوب نیز همیشه خدمت آیت الله بهاالدینی میرسیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها