سرلشکر موسوی:

کرنش قدرت‌های جهانی در مقابل ایران مرهون فداکاری شهیدان است

فرمانده کل ارتش اقتدار، افتخار و سربلندی کشور و کرنش قدرت‌های به ظاهر بزرگ در مقابل قدرت ملت ایران را مرهون فداکاری ایثارگران و شهدا دانست.
کد خبر: ۴۴۴۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹ - 25February 2021

سرلشکر موسویبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین اعطای «نشان فداکاری» به خانواده فرماندهان شهید شاخص ارتش که در مسجد النبی (ص) ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد، با تبریک ایام ماه مبارک رجب به‌ویژه ۱۳ رجب سالروز ولادت حضرت امام علی علیه‌السلام اظهار داشت: فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) بزرگواری فرمودند و اهدای پرچم و نشان فداکاری را که در سطح کشور نمونه است به ارتش جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه افسری امام علی علیه‌السلام تصویب کردند و این بزرگترین افتخار برای ماست که لباس ارتش را پوشیده‌ایم و قدردان این افتخار می‌مانیم.

وی افزود: یکی از دلایل تشکیل این جلسات و حضور در جمع نورانی خانواده شهدا همین است که خاطرمان باشد، اگر امروز سرمان را بالا می‌گیریم و با افتخار زندگی می‌کنیم، اگر کشور ما امروز با اقتدار، افتخار و سربلندی حضور دارد و در جهان به‌عنوان یک کشور مقتدر، آقا، مستقل و سربلند شناخته می‌شود و اگر قدرت‌های به ظاهر بزرگ در مقابل قدرت این ملت و این نظام سر فرود می‌آورند به دلیل فداکاری ایثارگران والامقام از جمله شهیدانی است که امروز همه ما به احترام آن‌ها و به پاس قدردانی از فداکاری آن‌ها و خانواده‌های محترمشان در ستاد ارتش جمع شده‌ایم.

سرلشکر موسوی گفت: نسل امروز و فردای ما به شدت نیازمند این یادآوری‌هاست؛ نیازمند است که شهدا و راه آن‌ها را بشناسد، فداکاری‌های آن‌ها را بداند و درک کند که اهتزاز پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران بر بلندای جهان را مدیون خون شهیدان و صبوری، پشتیبانی و ایستادگی‌های خانواده معظم آن‌ها هستیم.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: شما عزیزان امروز جمع شده‌اید تا علاوه بر دریافت نشان فداکاری اعطایی از سوی فرماندهی معظم کل قوا، به ما یادآوری کنید که وارث زحمات و فداکاری‌های چه کسانی هستیم و این تنفسی که می‌کنیم و این زندگی آبرومندی که داریم مدیون چه بزرگواران و چه خانواده‌هایی است.

در این آیین، نشان فداکاری به خانواده فرماندهان شهید «فکوری»، «شهرام‌فر»، «دستنبو»، «چاغروند»، «احمدبیگی»، «رستمی»، «پژوهنده» و «اشراف» اعطا شد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار