همایش «پدران آسمانی» در قم برگزار شد

همایش پدران آسمانی به مناسبت فرا رسیدن ۱۳ رجب و روز پدر در مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) گلزار شهدای قم برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۴۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸ - 25February 2021

همایش «پدران آسمانی» در قم برگزار شدبه گزارش دفاع‌پرس از قم، همایش پدران آسمانی امروز ۱۳ رجب، سالروز میلاد امیرالمومنین (ع) و روز پدر در مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسن هنرمند مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در مراسم فوق با تبریک حلول ماه رجب و تبریک میلاد امیر مومنان علی (ع)، اظهار داشت: خدمت به خلق خدا، به ویژه یاری فقرا، ایتام، ضعفا و بازماندگان شهدا را باید از مولای متقیان الگو گرفت از این رو است که این روز را روز مددکار نیز نامیده اند.

وی اضافه کرد: امام علی (ع) انسانی است که فضیلت و مقامش از پیامبران الهی بالاتر است، او زاده کعبه و تربیت یافته دامان پیامبر اسلام است، امیرمومنان و حیدر کرار است، امروز محفل شهدا این محفل ارزشمند مزین است بنام مبارک امام علی (ع) او که نامش رمز عملیات و موجب تقویت روحیه رزمندگان بود.

هنرمند ادامه داد: امروز نیز فرزندان شهدا، وارثان ایثار و شهادت اقتدا به مولای متقیان می‌کنند و در سنگر‌های مختلف ادامه دهنده راه شهدا هستند و موفقیت هایشان مایه مباهات است.

مهدی پهلوانی ستوده فرزند شهید و مدیرکل بهزیستی استان قم با گرامی داشت این روز و پاسداشت یاد و خاطره مردان هشت سال دفاع مقدس، رسالت فرزندان شهدا را ادامه دادن راه شهدا و حفظ ارزش‌های شهدا برشمرد.

در پایان این مراسم مزار مطهر شهدای والامقام در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) غبارروبی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها