فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

تلاش‌های کارکنان نیروی پدافند هوایی موجب آسودگی خاطر مردم است

امیر سرتیپ صباحی‌فرد گفت: کارکنان نیروی پدافند هوایی ارتش با خدمت شبانه‌روزی در صیانت از آسمان کشور، امنیت و آسودگی خاطر هموطنان عزیزمان را موجب خواهند شد.
کد خبر: ۴۴۴۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴ - 25February 2021

صیانت از آسمان امن کشورمان موجب رضای خداوند و آسودگی خاطر مردم استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در دیدار با نیرو‌های عمل‌کننده در رزمایش دیده‌بانی «بصیر» در مرکز کنترل فرماندهی نیروی پدافند هوایی ارتش، سالروز میلاد باسعادت امام اول شیعیان حضرت علی (ع) و روز پدر را به تمامی مردم ایران به‌ویژه کارکنان تلاش‍‍گر نیرو‌های مسلح بالاخص کارکنان غیور و جان‌برکف نیروی پدافند هوایی ارتش تبریک گفت.

وی در ادامه با بیان اینکه امیرالمومنین (ع)، اسطوره تقوا، شجاعت و عدالت در تمام عالم هستند، افزود: پدران و مردان این سرزمین با تأسی به سیره آن امام همام، به درجات والاتری در اصول معنوی و انسانی دست پیدا می‌کنند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش خاطرنشان کرد: بی‌تردید، پیروی کامل از راه و شیوه امام اول شیعیان، حضرت علی (ع)، سعادت و نیکبختی را برای همه ملت‌های آزاده و مردم شریف ایران اسلامی در پی خواهد داشت.

امیر صباحی‌فرد تأکید کرد: کارکنان نیروی پدافند هوایی ارتش با الگو گرفتن از رفتار، سیره و اخلاق حضرت امیرالمومنین (ع) و خدمت شبانه‌روزی در صیانت از آسمان امن ایران اسلامی، رضایت کامل خداوند متعال و امنیت و آسودگی خاطر هموطنان عزیزمان را موجب خواهند شد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار