رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

«مکتب سلیمانی» منشور انقلاب اسلامی و تحول‌آفرین است

«سعید اوحدی» با تأکید بر این‌که امروز مکتب شهید سلیمانی به‌عنوان منشور انقلاب اسلامی و ولایت‌مداری راه را به ما نشان می‌دهد و تحول‌آفرین است، گفت: دشمن از این تحولات درکی ندارد و چون این درک را ندارد ،در محاسبات خود هم بزرگ‌ترین خطاها را مرتکب می‌شود.
کد خبر: ۴۴۴۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵ - 25February 2021

«مکتب سلیمانی» به‌عنوان منشور انقلاب اسلامی راه را به ما نشان می‌دهدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، آیین تکریم پدران آسمانی و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، روز گذشته (چهارشنبه) مصادف با شب ولادت حضرت علی (ع)، با حضور «سعید اوحدی» رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌همت گروه خودرو سازی سایپا در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار شد.

در این مراسم که از تعدادی خانواده‌های معظم شهدا تجلیل و مزار مطهر شهدای آرامیده در قطعه 40 گلزار شهدای بهشت زهرا (س) تهران گلباران شد، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی سخنانی، ضمن تبریک میلاد باسعادت مولی‌الموحدین حضرت علی‌ (ع) اظهار داشت: یکی از برکات ارزشمند و بزرگ انقلاب اسلامی برگزاری همین برنامه‌ها در روز میلاد ائمه معصومین (ع) و بزرگداشت و نام‌گذاری مبارک و با سنخیتی است که صورت گرفته و نسل‌های گذشته ما در طول تاریخ از این برنامه‌ها و نعمت حضور در این مراسم‌ها محروم بودند.

وی نام‌گذاری روز میلاد امام علی (ع) به‌عنوان «روز پدر» را مناسبتی زیبا و قابل تقدیر خواند و افزود: امروز در هیچ نقطه‌ای از عالم خلقت، به‌غیر از خاک مقدس جمهوری اسلامی که به برکت خون شهدا و رهبری حضرت امام (ره) این قداست را پیدا کرده است، چنین مناسبت‌ها و جمع‌های نورانی را مشاهده نمی‌کنیم.

اوحدی گفت: اگر شهدای عزیز ما طبق نص صریح قرآن زنده و «عند ربهم یرزقون» هستند، قطعاً مزار پاک و مقدس‌شان در دنیای مادی نیز قطعه‌ای از بهشت خدا روی زمین است.

وی با بیان اینکه ویژگی‌های متمسکین واقعی به حضرت علی (ع) همواره یک سؤال بزرگ و ماندگار در طول تاریخ در ذهن‌ها بوده است، اضافه کرد: تحقق عینی و واقعی متمسکین به این امام همام را در شهدا دیدیم. وقتی ظرفیت معنوی، عرفانی و روحی شهدای ما به اندازه‌ای رسید که حتی جسم مادی آن‌ها هم توانایی حفظ آن را نداشت، فقط و فقط خود خدا خریدار آن‌ها شد. خداوند فرمود من خریدار شهدا هستم و وعده داد که «انا خلیفه فی اهلی» یعنی خودم جانشین شهدا در خانواده‌شان هستم وعده‌ای که به هیچ پدیده‌ دیگری نداده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اضافه کرد: اگر چشم بصیرت داشته باشیم، حتماً حضور حضرت حق را در بین فرزندان و والدین شهدا می‌بینیم. همچنین خداوند فرموده‌اند اگر کسی دل خانواده معظم شهیدان را به دست آورد، خداوند را راضی کرده است و این رسالت سنگین بر دوش ماست.

وی با اشاره به اینکه حضور در مراسم میلاد حضرت علی (ع)، در جمع فرزندان شهدا و در کنار مزار شهدا، حجت را تمام کرده است، اضافه کرد: امروز الگویی چون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را داریم که در هشت سال دفاع مقدس، در سخت‌ترین شرایط جنگید و 40 سال همه‌چیز خود را فدای انقلاب اسلامی کرد و در جبهه مقاومت هم به برکت وجود و فکر بلندی که داشت، بزرگ‌ترین شکست تاریخ را به بیست و شش کشور دنیا در جبهه استکبار جهانی تحمیل کرد.

اوحدی با تأکید بر این‌که امروز مکتب شهید سلیمانی به‌عنوان منشور انقلاب اسلامی و ولایتمداری راه را به ما نشان می‌دهد و تحول‌آفرین است، گفت: دشمن از این تحولات درکی ندارد و چون این درک را ندارد ،در محاسبات خود هم بزرگ‌ترین خطاها را مرتکب می‌شود.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: اگر در شب میلاد حضرت علی (ع) در کنار قبور مطهر و در جمع پدران معظم شهدا هستیم، یک هدف بزرگ ما این است که از خدا بخواهیم تا ما  را از متمسکین واقعی به ولایت امیرالمؤمنین علی (ع) قرار دهد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار