پدر شهید «حمید امام‌قلی‌زاده» به فرزند شهیدش پیوست

پدر شهید «حمید امام‌قلی‌زاده» دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
کد خبر: ۴۴۴۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵ - 25February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حاج «عسکری امام‌قلی‌زاده» پدر شهید «حمید امام‌قلی‌زاده» در سن ٨٩ سالگی و به‌ علت کهولت سن و بیماری دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

مراسم تشییع پیکر این پدر شهید امروز از مسجد علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع) قصاب‌کلا به سمت آرامگاه معتمدی بابل برگزار  شد.

شهید «حمید امام‌قلی‌زاده» ۲۴ اسفند ۱۳۴۲ در بابل به دنیا آمد و در ۲۴ دی ۱۳۶۴ در عملیات والفجر هشت به شهادت رسید. 

پدر شهید «حمید امام‌قلی‌زاده» به فرزند شهیدش پیوست

فرازی از وصیت‌نامه شهید «حمید امام قلی‌زاده»:

حال که توفیق آن را یافتم که به جبهه بیایم و در راه اسلام و مسلمین جهاد کنم در مجلس عزای من برای من گریه نکنید که این را خودم خواستم و امانتی از جانب خداوند بودم و بعد به سوی او شتافتم. انالله و اناالیه راجعون

در مجلس و عزای من و یا در هر مجلسی، به یاد مظلومیت امام حسین (ع) و یارانش باشید و برای آنها گریه کنید از پدران و مادران می خواهم که جلوی فرزندان خویش را نگیرید که می‌خواهند به جبهه بیایند که باید فردا جواب خداوند را بدهند.

از دوستان و آشنایان می‌خواهم که برای من ناراحت نباشند چون خودم راهی را که می‌خواستم رفتم و به جوار شهیدان پیوستم اگر خدا قبول کند از خانواده گرامی می‌خواهم که در نمازجمعه دعا و در جلسات مذهبی هرچه باشکوهتر شرکت کنند و از برادران می‌خواهم در پیشبرد اسلام سعی و کوشش بسیار کنند و برای جهاد با کفر آماده شوند یا با ریختن خون اسلام بیدار بماند.

بر روی سنگ قبر من اسم فاطمه زهرا (ع) را بنویسید که شاید حضرت مهدی (عج) به احترام اسم مادرش بر سر قبر من بیاید و خوشحالم گرداند. مرا در مزار شهدای بابل در جوار دیگر شهدای اسلام دفن کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار