امام جمعه یاسوج:

روند امدادرسانی به زلزله‌زدگان سی‌سخت به خوبی پیش می‌رود

حجت‌الاسلام سیدنصیر حسینی با اشاره به زلزله اخیر در شهرستان دنا، گفت: چادر و وسایل گرمایشی در اختیار زلزله‌زدگان قرار گرفته و روند امدادرسانی به خوبی پیش می‌رود.
کد خبر: ۴۴۴۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹ - 26February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سیدنصیر حسینی» امام جمعه یاسوج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر با اشاره به زلزله اخیر در شهرستان دنا، اظهار داشت: بر اساس بازدیدهایی که از مناطق زلزله‌زده صورت گرفته، چادر و وسایل گرمایشی در اختیار زلزله‌زدگان قرار گرفته و روند امدادرسانی به خوبی پیش می‌رود.

وی افزود: طبق ارزیابی‌های صورت‌گرفته، بیش از ۲ هزار خانه در مناطق زلزله‌زده نیازمند تعمیر و بازسازی است که تسهیلات مورد‌نیاز برای این کار در نظر گرفته شده است.

امام جمعه یاسوج گفت: نظام مهندسی باید در زمینه استاندار‌سازی به منظور جلوگیری از برخی کم‌کاری‌ها در حوزه ساخت و ساز قدم بردارد و شهرداری نیز بر ساخت و سازها نظارت کند.

حسینی با بیان اینکه برخی خانه‌ها با وجود هزینه‌های میلیاردی برای ساخت و ساز به دلیل عدم رعایت استاندارها تخریب شده‌اند، عنوان کرد: در مورد خانه‌هایی که در شهر سی‌سخت و سایر مناطق ساخته می‌شود باید اصول مهندسی و استانداردسازی مورد توجه قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه نظارتی بر کار برخی بساز و بفروش‌ها وجود ندارد، متذکر شد: این موضوع به‌ویژه زمانی که انسانی در چنین ساخت و سازهایی کشته شود، خیانت است.

امام جمعه یاسوج گفت: طلاب، روحانیون، بسیج و سپاه نیز خدمات خوبی در مناطق زلزله‌زده ارائه داده‌اند که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها