نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی:

مسئولان باید به مطالبات رهبری عمل کنند

حجت‌الاسلام «سید مهدی قریشی» گفت: مسئولان باید به مطالبات رهبری عمل کرده و پیگیری این مطالبات را در دستور کار خود قرار دهند.
کد خبر: ۴۴۴۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲ - 26February 2021

مسئولان مطالبات رهبری را پیگیری کنند

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام «سید مهدی قریشی» نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر، اظهار داشت: با توجه به اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا و دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا، امسال مراسم معنوی اعتکاف در سراسر کشور برگزار نشد و بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، پیشنهاد می‌شود که مردم در این سه‌روز نماز جعفر طیار را به‌جا آورند.

وی با اشاره به حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) با نمایندگان مردم در مجلس خبرگان رهبری، بیان کرد: معظم له فرمودند که با توجه به اینکه آمریکا بر تعهدات خود عمل نکرد و از برجام خارج شد، دستور قرآن این است که مسلمانان در برابر خیانت و عهدشکنی دشمن نباید متعهدانه بر سر پیمان خود بمانند و باید تعهد را رها کرده که با این حال باز هم دولت تعهدات را رها نکرد و به تدریج بخشی از آن‌ها را کاهش داد.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: بنابراین نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و مسئولان باید به مطالبات رهبری عمل کنند و پیگیری این مطالبات را در دستور کار خود قرار دهند.

وی گفت: جمهوری اسلامی ساخت هر سلاحی اعم از هسته‌ای یا شیمیایی را که موجب کشتار مردم عادی می‌شود، ممنوع می‌داند و در صورت صلاح‌دید ساخت سلاح شیمیایی را تا زمانی که نیاز است پیش می‌برد.

قریشی تصریح کرد: در مسئله شورای شهر ارومیه مباحث قومیتی نباید مطرح شود و باید وحدت بین اقوام مختلف تقویت شده و اصحاب رسانه نباید به این مباحث قومیتی و تفرقه‌افکن دامن زده و آن‌ها را منتشر کنند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی تصریح کرد: با توجه به اینکه ارومیه یک کلانشهر است، اعضای شورای شهر باید برای اداره و مدیریت شهر هرچه سریع‌تر یک شهردار  انتخاب کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار