زخمی شدن عضو عرب کنست در حمله پلیس صهیونیستی به تظاهرات فلسطین اشغالی

حمله پلیس رژیم صهیونیستی به تجمع ضد جرایم خشونت بار علیه عرب‌های ساکن فلسطین اشغالی در شهر ام الفحم چندین نفر از جمله یک عضو عرب کنست را زخمی کردند.
کد خبر: ۴۴۴۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷ - 26February 2021

زخمی شدن عضو عرب کنست در حمله پلیس صهیونیستی به تظاهرات فلسطین اشغالیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‎پرس، پلیس رژیم صهیونیستی با حمله به تجمعی در شهر «ام الفحم» در فلسطین اشغالی، چندین نفر از جمله یک عضو عرب کنست را زخمی کردند.

به گزارش روزنامه «یدیعوت آحارونوت» صد‌ها نفر امروز در شهر ام الفحم در سرزمین‌های اشغالی سال ۱۹۴۸ فلسطین در اعتراض به موج خشونت و کشتار در جامعه عربی فلسطین اشغالی تظاهرات کردند.

تظاهرات‌کنندگان، مسئولین و ماموران پلیس رژیم صهیونیستی را متهم کردند که از برخورد با صهیونیست‌هایی که علیه فلسطینی‌های ساکن سرزمین‌های اشغالی مرتکب جرم می‌شوند، خودداری می‌کنند.

در حالی که تظاهرات‌کنندگان قضد مسدود کردن ورودی شهر ام الفحم را داشتند، ماموران پلیس صهیونیست برای متفرق کردن تظاهرات‌کنندگان به سمت آن‌ها بمب‌های صوتی و گاز اشک آور شلیک کردند که به آسیب دیدن چندین تظاهرات‌کننده منجر شد.

«یوسف جبارین» عضو عرب فراکسیون فهرست مشترک عرب کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) نیز که در این تظاهرات حضور داشت، به ضرب گلوله لاستیکی ماموران پلیس صهیونیست زخمی شد.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار