آیین نکوداشت پدران آسمانی برگزار شد

همزمان با سالروز خجسته میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر، آیین نکوداشت پدران آسمانی با حضور سرهنگ «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد و جمعی از خانواده‌های شهدا در مدرسه شهید «رمضان‌زاده» برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۴۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۸ - 26February 2021

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، همزمان با سالروز خجسته میلاد با سعادت حضرت علی(ع) و روز پدر، آیین نکوداشت پدران آسمانی با حضور سرهنگ «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یزد و جمعی از خانواده‌های شهدا در مدرسه شهید «رمضان‌زاده» برگزار شد.

در این آیین برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا وجلوگیری از ابتلای مردم به بیماری کووید ۱۹ که با رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی چند برنامه متنوعی فرهنگی هنری شامل مداحی ، شعرخوانی و سخنرانی در خصوص روز پدر اجرا شد.

همچنین آیت‌الله «محمدرضا ناصری یزدی» نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهر یزد در حاشیه این مراسم گفت: ادامه راه شهیدان ضامن عزت و اقتدار کشور و مایه شکست دشمنان نظام و انقلاب است.  

در ادامه حجت الاسلام «زارع» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد با گرامیداشت روز پدر به اهمیت تکریم پدران آسمانی و حرکت در مسیر ائمه اطهار (ع) و حضرت علی (ع) اشاره کرد.

حجت‌الاسلام زارع افزود: بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان که  استقلال کشور مدیون آنهاست یک رسالت ملی، دینی و انقلابی است و باید مدنظر همگان باشد.

در این آیین معنوی با لوح سپاس از تعدادی پدران شهدا قدردانی به عمل آمد.

مردم استان یزد حدود چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند که در ۳۲۷ گلزار شهدا مدفون هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها