کارشناس مذهبی:

ملت ایران شهادت‌طلبی را از مکتب حسین (ع) آموخت/ خون شهدا زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) است

حجت الاسلام «حسین حلواییان» گفت: ملتی که مقابله با محاصره اقتصادی را از فرهنگ رمضان و شهادت‌طلبی را از امام حسین (ع) درس گرفته بن‌بستی نخواهد داشت، به شرطی که در مسیر ولایت قدم برداریم.
کد خبر: ۴۴۴۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۲ - 26February 2021

ملت ایران شهادت‌طلب را از مکتب حسین (ع) آموخت/ خون شهدا زمینه‌ساز ظهور امام زمان (عج) استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «حسین حلواییان» کارشناس دینی و مذهبی امشب در مراسم وداع با پیکر ۱۰ شهید دفاع مقدس در حسینیه عاشقان کربلای ساری به به ایثارگری‌های شهدا در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: اینگونه مراسم به ما یادآوری می‌کنند که همواره مدیون خون شهدا هستیم.

حجت الاسلام حلواییان ادامه داد: با روحیه اشرافی‌گری و توهم ژن خوب و آقازادگی و غارت بیت‌المال مسلمین نمی‌توان راه شهدا را طی کرد.

کارشنای دینی و مذهبی گفت: شهدا به ما یاد داده‌اند که اگر دشمنان ما را محاصره اقتصادی کنند از مکتب رمضان هستیم و مولای ما علی (ع) است و اگر محاصره نظامی شویم فرزندان محرمیم و مولای ما حسین (ع) است.

وی افزود: ملتی که مقابله با محاصره اقتصادی را از فرهنگ رمضان و شهادت‌طلبی را از امام حسین (ع) درس گرفته بن‌بستی نخواهد داشت، به شرطی که در مسیر ولایت قدم برداریم.

حجت الاسلام حلواییان بیان کرد: اینجا راه جانفشانی است و شهدا به ما آموختند که هر جا هستیم مدیون شهدا هستم و خدا خون شهدا را زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) می‌کند.

وی گفت: پای انقلاب‌مان تا لحظه شهادت ایستاده‌ایم و انقلاب را از دست نا اهلان خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها