امیر سرتیپ آراسته در شازدهمین سالگرد شهید صیاد شیرازی در بندرانزلی:

شهید صیاد شیرازی خود را مدیون انقلاب و رهبری می‌دانست

شانزدهمین مراسم سالگرد شهادت امیر دلها، شهید علی صیاد شیرازی با حضور همرزمان و مسئولین استان، توسط فرماندهی ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش در شهرستان بندرانزلی برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶ - 12April 2015

شهید صیاد شیرازی خود را مدیون انقلاب و رهبری می‌دانست

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از رشت، امیر سرتیپ ناصر آراسته رییس گروه معارف جنگ شهید صیاد شیرازی در مراسم شانزدهمین سالگرد شهادت امیر سرافراز ارتش اسلام علی صیاد شیرازی که در مصلای نمازجمعه شهر بندرانزلی برگزار شد، تجلیل از مقام شهدا و شهید صیاد شیرازی را به دلیل رهروی آنها از راه حق و اهل بیت دانست و افزود: عمل به آموخته ها و دانش از ویژگی های شهید صیاد شیرازی بود.

جانشین گروه مشاوران فرماندهی معظم کل قوا با بیان خاطره ای از قول حضرت آیت الله بهاءالدینی که فرموده بودند، صیاد شیرازی یک پارچه نور است اذعان داشت: شهید صیاد همیشه خود را مدیون انقلاب و رهبری می دانست.

 امیر آراسته با اشاره به روایتی از دیدار شهید صیاد با پدر پنج شهید لبنانی، تصریح نمود: شهید صیاد  پس از این دیدار، خود را علاوه بر ادای دین به مردم کشورش، خود را در مقابل این پدر شهید و سایر مسلمانان مدیون می دانست.

گفتنی است؛ شانزدهمین مراسم سالگرد شهادت امیر دلها ، شهید علی صیاد شیرازی با حضور همرزمان و مسئولین استان، توسط فرماندهی ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش در شهرستان بندرانزلی برگزار گردید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار