شهید «حسن تقوی»:

توصیه می‌کنم دست از انقلاب خمینی برندارید

شهید «حسن تقوی» در وصیت‌نامه‌اش خطاب به خانواده‌ خود نوشته است: خانواده عزیزم توصیه می‌کنم که دست از انقلاب خمینی برندارید، چون این راه خمینی است، قسم به خون امام حسین (ع) که در این راه هیچ‌کس خسته نمی‌شود.
کد خبر: ۴۴۵۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹ - 27February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، در چهلمین سالگرد دفاع مقدس وصیت‌نامه تعدادی از شهدای آذربایجان‌شرقی در هشت سال دفاع مقدس منتر می‌شود.

وصیت‌نامه شهید «حسن تقوی»:

بسم الله الرحمن الرحیم

شکر خدایی را که به ما توفیق داد در راه حق علیه باطل به جنگ برویم. شکر خدا را که من راه شهادت را پیدا کردم. من اکنون می‌روم با خدا ملاقات کنم. می‌روم تا آتشی را که در درونم مشتعل شده، خاموش سازم. من هم اکنون به سوی لشکر خائن، به سوی جبهه پرواز می‌‎‌کنم تا دشمن بداند که سنگر ما خالی نمی‌ماند.

اما باید از رهبرم، امامم، حجت عصرم، خمینی بت‌شکن قدردانی کنم که مرا از سیاه چال‌ها و گرداب‌های روزگار و از رفتن به سوی پرتگاه‌ها نجات داد و هادی و رهنما شد. تو ای همرزمم، تو ای دوستم، می‌دانی که این انقلاب به چه نحوی به پیروزی رسیده است؟! با کشته شدن علی اکبر و علی اصغر و حبین بن مظاهرها.

خانواده عزیزم توصیه می‌کنم که دست از انقلاب خمینی برندارید، چون این راه خمینی است. قسم به خون امام حسین (ع) که در این راه هیچ‌کس خسته نمی‌شود. خانواده عزیزم از شهید شدن من هرگز گریه نکنید، چون من شربت شهادت را نوشیده‌ام. از قوم و خویشان بخصوص از پدر و مادر و برادرانم خواهشمندم که مرا حلال کنند.

به جای من روی خواهر و برادرزاده‌هایم را ببوسید و شهادت من را از آن‌ها مخفی نکنید. خداحافظ.

چند سطر شعر یادگاری برایتان عرض می‌کنم:

گل حلال ایله من عازم میدانم آنا    بیر دقیقه سنه بو خیمده مهمانم آنا

گدیرم شوقیله میدانه خداحافظ آنا    حاضرم من بویانام قانه خداحافظ آنا

توکمه گوز یاشیوی آز غرق ملال ایله منی   گل اوزون عازم میدانه حلال ایله منی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار