سردار گودرزی خبر داد؛

ساخت مرکز آموزش تخصصی دریایی مرزبانی در مازندران

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به ساخت مرکز آموزش تخصصی دریایی مرزبانی در مازندران، گفت: مرزبانان علاوه بر حفظ و تأمین امنیت مرزها، رسالت امر به معروف و نهی از منکر و پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی را که جزء مأموریت‌های مهم آنان است بر عهده دارند.
کد خبر: ۴۴۵۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵ - 27February 2021

به گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی ناجا در نشست با فرماندهان و معاونان مرزبانی استان مازندران اظهار داشت: حضرت علی (ع) از جایگاه بسیار ویژه‌ای در بین مسلمانان برخوردار است؛ چرا که وی در عبادت، عدالت، دانش و جهاد در راه خدا و اسلام سرآمد بود.

وی با آرزوی صحت و سلامت برای فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای افزود: برای تمام رزمندگان اسلام و خانواده‌های آن‌ها خاصه مرزبانان ناجا، که در اقصی نقاط کشور از مرز‌های ایران اسلامی دفاع می‌کنند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به کلنگ‌زنی و ساخت مرکز آموزش تخصصی دریایی مرزبانی ناجا در استان مازندران، تصریح کرد: کلنگ‌زنی و ساخت مرکز آموزش تخصصی و دریایی در این ماه رجب و مصادف بودن آن با ولادت با سعادت حضرت علی(ع) بسیار خوش یمن است و به لطف خداوند نام این مرکز آموزش به نام مجتمع آموزش دریایی امام علی (ع) مزین خواهد شد.

گودرزی اهمیت و دقت در مأموریت‌های محوله را مهم تشریح کرد و گفت: تمامی کارکنان باید آگاه و آشنا به شرح وظایف کاری خود باشند و در تمام مأموریت‌های خود از عهده مأموریت به نحوی برآیند تا موفقیت را در کارنامه خود داشته باشند.

وی در ادامه بر امنیت مطلوب مرز‌ها و شهر‌های کشور اشاره کرد و افزود: به لطف و عنایت حق تعالی، در کشوری امن با آرامش و آسایش زندگی می‌کنیم که باید قدردان این نعمت بزرگ الهی باشیم و در مسیر ولایت حرکت کنیم.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه آموزش باید در استان مازندران تأمین کننده امنیت در سطح کشور باشد، اظهار کرد: آموزش رکن اساسی مرزبانان برای تأمین امنیت مرز‌های کشور است و باید به تناسب مأموریت‌ها و توان رزم، از تجهیزات نوین بهره برد.

گودرزی بر استمرار، ممارست و تمرین در آموزش‌ها تأکید کرد و ادامه داد: هر چه آموزش بیشتر، بهتر و تخصصی‌تر باشد، درصد موفقیت در مأموریت‌ها بیشتر می‌شود، در واقع آموزش، جزء سرمایه‌های بنیادین مرزبانان در اجرای مأموریت‌های مرزی قلمداد می‌شود و بدون تردید باعث پیشرفت در ماموریت‌ها و کاهش خسارت می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه باید نسبت به خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران متعهد باشیم، تصریح کرد: استفاده از تمامی ظرفیت‌های آموزشی و تجهیزات نظامی مورد مطالبه است و انتظار داریم بازخوردگیری آموزش که نیاز ضروری مرزبانان و دریابانان می‌باشد، در این استان استمرار داشته باشد.

فرمانده مرزبانی ناجا با تأکید بر ایجاد نظم و انضباط، ادامه داد: فرماندهان باید در این مقوله اهتمام کافی داشته باشند و با نظارت مستمر بر زیر مجموعه بر تحکیم پایه‌های انضباطی تأکید کنند.

گودرزی ادامه داد: مناطق مرزی از جمله استان‌های دریایی جنوب کشور، همواره می‌تواند آبستن حوادث و اتفاقات باشند و ما در مجموعه دریابانی باید در تمامی لحظات آماده پاسداری و حراست از مرز‌های میهن عزیزمان باشیم و با توکل به خداوند و تلاش در جهت کسب آموزش‌های لازم، به بهترین شکل مأموریت‌ها را انجام دهیم.

وی به مولفه آموزش تخصصی رزم و توان عملیاتی اشاره کرد و گفت: توجه عملی به آموزش باید مدنظر باشد تا تمام کارکنان برابر دستورالعمل‌های ابلاغی از آموزش‌های لازم برخوردار باشند، چرا که برخورداری از توان آموزش از الزامات کار مرزبانی و مرزبانان است.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه مرزبانان ولایت مدار و انقلابی هستند، افزود: مرزبانان علاوه بر حفظ و تأمین امنیت مرزها، رسالت امر به معروف و نهی از منکر و پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی را که جزء ماموریت‌های مهم آنان است بر عهده دارند. مرزبانان مجاهدان فی سبیل الله هستند و این مدال بزرگ و پر افتخاری است که نصیب آن‌ها شده است.

فرمانده مرزبانی ناجا در سفر یک روزه به استان مازندران علاوه بر حضور در آئین کلنگ زنی ساخت مرکز آموزش تخصصی دریایی مرزبانی، با خانواده مرحوم حجت الاسلام و المسلمین «حسین تقی‌پور» رئیس فقید عقیدتی سیاسی مرزبانی استان مازندران دیدار کرد.

انتهای پیام/ ۱۱۷

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار