فرمانده ناجا تأکید کرد؛

تقویت مرزبانی با تجهیزات نوین

سردار اشتری بر ضرورت به‌روز شدن تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی برای تقویت مرزبانی تأکید کرد.
کد خبر: ۴۴۵۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱ - 27February 2021

معیشت کارکنان، همچنان از مهم‌ترین اولویت‌های نیروی انتظامی/ تقویت مرزبانی با تجهیزات به روز/ تحلیل درست از مسائل روز یک ضرورت استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده ناجا در بازدید از ستاد مرزبانی خراسان رضوی با تسلیت سالروز وفات حضرت زینب (س)، اظهار داشت: دشمن می‌خواهد خراسان رضوی و مشهد مقدس که پایگاه تشیع و افتخاری برای ملت ایران و قطب معنوی و فرهنگی برای جهان اسلام است را ناامن کند؛ چرا که امنیت مطلوب و شایسته‌ای که امروز در این منطقه از کشورمان حکم‌فرماست را برنمی‌تابد؛ اما خوشبختانه با عنایت الهی و توجهات آقا علی ابن موسی الرضا (ع) تمام این توطئه‌ها برملا خواهد شد.

وی کار و مسئولیت مرزبانی ناجا و مرزبانی استان خراسان رضوی را بسیار مهم برشمرد و افزود: مرزبانان همان‌طور که حافظ مرز‌های کشورمان از گزند حملات اشرار و گروه‌های ضد انقلاب هستند، همّ و غمّ‌شان این است که نفوذی از طرف معاندان اتفاق نیفتد تا منجر به ناامنی در شهر‌ها شود.

عالی‌ترین مقام نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: مراقبت و تحلیل در مسائل امنیتی، اجتماعی و فرهنگی در مرز‌ها و داخل شهر‌ها یک ضرورت است و هرچه اطلاعات‌مان بیشتر باشد، بهتر می‌توانیم مراقبت و انجام وظیفه کنیم.

سردار اشتری در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت به‌روز شدن تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی برای تقویت مرزبانی تأکید کرد و گفت: بازسازی و ترمیم مقر‌های انتظامی نیز در مرز‌ها مورد توجه است و باید از ظرفیت‌هایی چون خیّرین امنیت‌ساز، استانداری و شهرداری‌ها نیزبرای این منظور استفاده شود.

فرمانده ناجا با اشاره بر توجه به معیشت کارکنان و بازدید‌های مؤثر و مستمر فرماندهان و کارکنان در نیروی انتظامی و رسیدگی به مشکلات آن‌ها به‌خصوص در مرزبانی، گفت: موضوعات زیارتی، تفریحی، مسکن ملکی و خانه‌های سازمانی از مهم‌ترین اولویت‌های نیروی انتظامی است.

وی خاطرنشان کرد: هنگامی که مرزبانان از امکانات خانه‌های سازمانی برخوردار شوند و در کنار خانواده بوده و تردد‌ها کاهش یابد به آرامش بیشتری خواهند رسید و بر این اساس، ایجاد خانه‌های سازمانی در مرز‌ها از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی محسوب می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به رفع کمبود ۱۲۰ هزار مسکن ملکی که در قرارگاه جهادی تأمین مسکن ناجا نیز مورد توجه است، گفت: امیدواریم تا سال ۱۴۰۴ این کار بزرگ را به ثمر برسانیم.

سردار اشتری در پایان، رضایت فرمانده معظم کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای را افتخاری بزرگ دانست و گفت: پیام معظم‌له در هفته ناجا بی‌نظیر بود؛ چراکه در این پیام، کارکنان نیروی انتظامی را خدوم و زحمتکش می‌نامند که اقتدار و مهربانی را توأمان دارند و مردم از کارشان استقبال می‌کنند و این توفیق بزرگی است که امیدواریم بتوانیم با توجه و تعهد به وظایف و مسئولیت و تکالیفی که بر عهده داریم از آن هرچه بیشتر بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار