فرمانده انتظامی استان مازندران:

شهدا بهترین الگو برای نسل جدید هستند

سردار «مرتضی میرزایی» با اشاره به اینکه همه باید از رفتار شهیدان عزیزمان الگوبرداری کنیم، گغت: شهدا بهترین الگو برای همه ما به ویژه نسل جدید هستند.
کد خبر: ۴۴۵۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰ - 27February 2021

شهدا بهترین الگو برای نسل جدید هستندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «مرتضی میرزایی» فرمانده انتظامی استان مازندران امروز در دیدار با خانواده‌ شهیدان «مصطفی چراغی» و «نادعلی اکبری» با اشاره به رشادت‌های شهداء در جریان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و همچنین هشت سال دفاع مقدس علیه رژیم بعثی اظهار داشت: شهدای بزرگوار ما از خالص‌ترین و با ایمان‌ترین جوانان و بهترین انسان‌های روی زمین بوده‌اند. آنان کسانی بودند که با چشم پوشی از همه لذت‌های دنیا و گذشت از همه آرزوهای خود دفاع از وطن و ناموس و اطاعت از امام (ره) و مقام رهبری را سرلوحه کار خود قرار دادند.

سردار میرزایی با اشاره به اینکه همه باید از رفتار شهیدان عزیزمان الگوبرداری کنیم، تصریح کرد: شهدا بهترین الگو برای همه ما به ویژه نسل جدید هستند و اگر همه ما این لیاقت را داشته باشیم و در مسیر این بزرگواران که الگوی ایمان و عمل هستند گام برداریم، کشور هیچ مشکلی نخواهد داشت.

در پایان این دیدار فرمانده انتظامی استان با اهدای لوح تقدیر و هدایا از خانواده‌های شهیدان مصطفی چراغی و شهید نادعلی اکبری تقدیر و دلجویی بعمل آورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار