معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مطرح کرد؛

خسارت به ۷۰۳ واحد مسکونی در زلزله کهگیلویه و بویراحمد/ افزایش دو برابری مستمری زلزله‌زدگان

خدرویسی با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات مسکن مددجویان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است، گفت: زلزله کهگیلویه و بویراحمد باعث شد به ۷۰۳ واحد مسکونی آسیب وارد شود.
کد خبر: ۴۴۵۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۵:۱۰ - 28February 2021

خسارت به ۷۰۳ واحد مسکونی در زلزله کهگیلویه و بویراحمد/ افزایش دو برابری مستمری زلزله‌زدگانحسین خدرویسی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به وقوع زلزله در سی‌سخت استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: خوشبختانه هیچ‌کدام از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد دچار مصدومیت جدی نشدند.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزهای صورت گرفته همه اقدامات برای رسیدگی به نیازمندان انجام شده است و مددجویان کمیته امداد علاوه بر دریافت خدمات و تسهیلات دولتی از خدمات کمیته امداد بهره‌مند خواهند شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد درباره خسارت‌ وارده به مسکن مددجویان کمیته امداد گفت: زلزله باعث شد به ۷۰۳ واحد مسکونی آسیب وارد شود؛ رسیدگی به مشکلات مسکن مددجویان این مناطق یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است.

وی اضافه کرد: از منازل آسیب دیده ۱۰۴ مسکن غیر قابل‌ سکونت بوده و نیازمند بازسازی کامل است؛ همچنین ۲۲ منزل نیاز به تعمیرات کلی و ۱۸۱ مورد نیازمند تعمیرات جزئی است.

خدرویسی با بیان اینکه مددجویان کمیته امداد نگران نباشند، افزود: کمیته امداد در کنار استفاده از تسهیلات بنیاد مسکن با پیش‌بینی صورت گرفته اعتبارات لازم را تهیه و مسکن تمامی مددجویان زلزله‌زده را در اسرع وقت تکمیل خواهد کرد و به آنان تحویل خواهد داد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد درباره واریز مستمری به حساب زلزله‌زدگان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این ماه مستمری به میزان دو برابر به حساب مددجویان استان کهگیلویه و بویراحمد واریز خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار