روحانی مبارز انقلابی در گفت‌‌و‌گو با دفاع پرس:

روحانیون مرزبانان عقیدتی جهان اسلام و تشیع هستند

حجت‌الاسلام «سید تاج‌الدین طاهری» با تاکید برنگارش و ثبت و ضبط نقش روحانیت در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: روحانیت به عنوان افرادی که مرزبانان عقیدتی جهان اسلام و تشیع هستند و نقش‌شان در ترویج تفکر مقاومت بسیار پررنگ است.
کد خبر: ۴۴۵۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲ - 28February 2021

روحانیون مرزبانان عقیدتی جهان اسلام و تشیع هستند

حجت‌الاسلام «سید‌تاج‌الدین طاهری» از روحانیون مبارز انقلابی و فعال در دوران دفاع مقدس در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد، اظهار داشت: نقش روحانیت در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بسیار ارزنده و سرنوشت ساز بود.

وی با بیان اینکه روحانیت پرچمداران اصلی انقلاب و پیرو اصلی خط ولایت بوده و هستند و زحمات کم‌نظیری را در دوران انقلاب و دفاع مقدس برعهده داشته‌اند، عنوان کرد: امروز نیز این نقش در بعد فرهنگی و جهادی بسیار کارساز است و پاسخگوی همه مسائل و شبهات و همچنین دلگرم کننده نیروهای بسیج و مقاومت هستند.

‌طاهری با تاکید برنگارش و ثبت و ضبط نقش روحانیت در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: روحانیت به عنوان افرادی که مرزبانان عقیدتی جهان اسلام و تشیع هستند‌ و نقش‌شان در ترویج تفکر مقاومت بسیار پررنگ است و در هر جا که نیاز باشد خود را فدای آرمان‌های اسلام می‌کنند.

این روحانی انقلابی با بیان اینکه آمار بالای شهدای روحانی  نشان از میزان حضور چشمگیر این قشر در دفاع مقدس دارد، تصریح کرد: استان لرستان 55 شهید روحانی را تقدیم انقلاب کرده ‌که لازم است زند‌گینامه ‌آنها نوشته شود.

وی با بیان اینکه پس از دوران دفاع مقدس نیز روحانیون در انجام رسالت خود به خوبی ایفای نقش کرده‌اند، خاطر‌نشان کرد: روحانیون در فعالیت‌های جهادی و بسیجی الگوی جوانان و نوجوانان هستند.

‌طاهری به شیوع بیماری کرونا در یک سال اخیر اشاره کرد و متذکر شد: روحانیت در بحث مبارزه با شیوع ویروس کرونا نیز خوش درخشیدند؛ در مسائل مربوط به غسل و تدفین اموات کرونایی، در کمک رسانی به افراد و اقشار آسیب دیده از کرونا و... تلاش‌های مجاهدانه‌ای داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار