امیر نصیرزاده مطرح کرد؛

مشارکت دانشجویان در ساخت تجهیزات دفاعی مورد نیاز کشور/ توانمندی دانشجویان ارتش در ساخت نسل‌های مختلف موتورهای جت

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از مشارکت دانشجویان در ساخت تجهیزات دفاعی مورد نیاز خبر داد و گفت: دانشجویان توانمند ما امروز در ساخت موتورهای جت فعال هستند.
کد خبر: ۴۴۵۱۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶ - 28February 2021

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات سراسری دانشجویان دانشگاه‌های افسری آجا که صبح امروز (یکشنبه) در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری برگزار شد، اظهار داشت: مطابق با مطالبات فرمانده کل ارتش از مجموعه نیرو‌های ارتش امروز برنامه‌های تربیتی در جهت تربیت نیرو‌های ولایتمدار، سلحشور و توانمند گام برمی‌داریم و در این مسیر با حمایت عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات در دانشگاه‌های ما پیش می‌رود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی در جهت پیشرفت دانشجویان و دانش‌پژوهان دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی، گفت: امروز دانشگاه‌های ما از برنامه‌های مطلوبی در راستای رشد و تعالی دانش نظری و مهارتی برخوردارند و برنامه‌ها را در این جهت تنظیم کرده‌ایم.

نصیرزاده با اشاره به توانمندی دانشی نیرو‌های جوان و دانشجویان دانشگاه‌های تفسیر ارتش گفت: امروز دانشجویان ما در ساخت تجهیزات دفاعی مورد نیاز مشارکت می‌کنند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: به جرأت امروز می‌گویم که دانشجویان ما از بهترین‌های رشته خودشان در داخل کشور و حتی در سطح جهان هستند؛ چرا که این عزیزان مهارت را در کنار دانش نظری می‌آموزند و کارگاه‌های موثری امروز در اختیار دانشجویانمان قرار گرفته است.

وی افزود: امروز برخی کارگاه‌های دانشگاه‌های ما قادر به ساخت نسل‌های مختلف موتور‌های جت هستند و از مطالبات جدی ما این است که مسئولان آموزش، ساعات آموزش کارگاهی را افزایش دهند.

امیر نصیرزاده با اشاره به اهمیت حوزه آموزش و ارتباط آن با توان دفاعی گفت: امروز دانشگاه‌های ما آموزش‌ها اساسی را ارائه می‌دهند و ما مطابق با اجرای برنامه‌های آموزشی همچون گذشته از افسران توانمند، سلحشور و ولایت‌مدار که موجب افزایش قدرت نظامی و قدرت ملی ما خواهند شد، استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/۲۲۱  

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار