مدیرکل حفظ آثار دفاع‌ مقدس آذربایجان‌شرقی:

میزبانی از جشنواره ملی «فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی» فرصتی برای ادای دین به شهداست

سردار «عباسقلی‌زاده» گفت: میزبانی از جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی، فرصت مغتنمی برای ادای دین به شهداست.
کد خبر: ۴۴۵۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵ - 28February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در آذربایجان‌شرقی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «اصغر عباسقلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس آذربایجان‌شرقی، در آئین رونمایی از پوستر سومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی، اظهار داشت: تاکنون دو جشنواره ملی در این زمینه به میزبانی استان تهران برگزار شده است. امسال نیز میزبانی از این جشنواره به استان ما سپرده شده است.

وی با بیان اینکه 904 اثر در سال 98 به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است، توضیح داد: 1135 اثر نیز در سال‌جاری به دبیرخانه جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت ارسال شده است. امیدواریم با همکاری و همافزایی تمامی مسئولان و فرماندهان لشکری بتوانیم اثری ماندگار را در اجرای این رویداد ملی بر جای بگذاریم.

سردار عباسقلی‌زاده با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در 31 شهریورماه سال‌جاری برای پیشکسوتان دفاع‌ مقدس، گفت: اگر نتوانیم ایثار، شهادت و مقاومت شهدا در دفاع مقدس و جبهه مقاومت را به صورت مستند به جامعه نشر دهیم، دینی بر گردنمان خواهد ماند.

وی در پایان تأکید کرد: سومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی فرصت مغتنمی است تا با همکاری و هم‌افزایی تمامی فعالان بتوانیم اقدامات مثبت در راستای ادای دین به شهداء در سطح کشور برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار