فرمانده گردان امام حسین (ع) شهرستان بردسکن خبر داد:

احداث مجتمع فرهنگی ورزشی علی بن ابی‌طالب (ع) با مشارکت جامعه ایثارگران

سروان پاسدار علی‌اصغر رضایی مقدم گفت: مجموعه فرهنگی ورزشی علی ابن ابی‌طالب (ع) شامل گود زورخانه، سالن بدنسازی و مهمانسرا است که با مشارکت خانواده‌های معظم شهدا و بسیجیان احداث ‌شده است.
کد خبر: ۴۴۵۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵ - 28February 2021

سروان پاسدار «علی‌اصغر رضایی‌ مقدم» فرمانده گردان امام حسین (ع) شهرستان بردسکن در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بردسکن با اشاره افتتاح و بهره‌برداری از اولین پروژه فرهنگی ورزشی در روستای شفیع‌آباد از توابع بخش مرکزی بردسکن که به همت بسیجیان گردان امام حسین (ع) و با مشارکت خیران و خانواده‌های معظم شهدا تکمیل ‌شده، اظهار داشت: این مجموعه بنام علی ابن ابی‌طالب (ع) مزین شده است و عملیات عمرانی آن طی 2 سال و به همت گروه‌های جهادی، بسیج سازندگی، گردان امام حسین (ع)  بردسکن و با مشارکت خانواده‌های معظم شهدا و خیران به پایان رسید.

وی افزود: این مجتمع فرهنگی ورزشی هزار مترمربعی با اعتبار 6 میلیارد ريال برای بهره‌مندی جوانان این روستا از فضای ورزشی احداث شده است.

رضایی مقدم خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت جوانان علاقه‌مند و مستعد روستای شفیع‌آباد، نیازمندی به وجود یک مجموعه ورزشی در این روستا برای ما تبدیل به دغدغه‌ای مبرم شده بود لذا با موافقت شورا و دهیاری روستا، پروژه احداث این بنا را آغاز کردیم.

فرمانده گردان امام حسین (ع) شهرستان بردسکن ادامه داد: این مجموعه شامل گود زورخانه، سالن بدنسازی، رختکن، سرویس بهداشتی، حمام عمومی و مهمانسرا است و برای رفاه حال مردم، بانوان و جوانان علاقه‌مند به حضور در این مکان فرهنگی و ورزشی، تدابیر لازم اتخاذ و درب‌های ورود و خروج مجزا در نظر گرفته ‌شده است.

وی در انتها ابراز امیدواری کرد: گروه‌های جهادی قائل به محدودیت در هیچ زمینه‌ای نیستند و برای رفع مشکلات مردم از هیچ اقدامی دریغ ندارند. با این‌ حال امیدواریم با حمایت و پشتیبانی دستگاه‌های متولی بتوانیم در این مقطع حساس جوانان را جذب برنامه‌های فرهنگی و ورزشی که در سلامت جسم و روح آنها مؤثر است کنیم.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار