پیکر مطهر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس در چالوس تشییع شد

پیکر مطهر ۲ شهید گمنام ۲۰ و ۱۷ ساله امروز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همراهی خودرویی مردم و مسئولین در چالوس تشییع شد.
کد خبر: ۴۴۵۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲ - 28February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار شهرستان چالوس امروز میزبان پیکر ۲ آلاله سرخ دفاع مقدس بودند.

پیکر این ۲ شهید گمنام ۲۰ و ۱۷ ساله از عملیات کربلای ۵ شملچه و عملیات والفجر یک پیش از ظهر امروز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همراهی خودرویی مردم و مسئولین از خیابان قدمگاه شهدا تا دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس تشییع شد.

همچنین شب گذشته مردم ولایتمدار این شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی با پیکر طوطیا شده فرزندان خمینی (ره) وداع کردند.

بر اساس این گزارش، استان مازندران در ایام وفات حضرت زینب کبری (س) میزبان هشت شهید گمنام سالهای دفاع مقدس و شهیدان «علی اکبر محمدی» و «منوچهر تقدسی» بود.

پیکر مطهر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس در چالوس تشییع شد

پیکر‌های این شهدا عصر جمعه هشتم اسفند وارد استان مازندران شدند و پس از استقبال خودرویی و موتوری در میدان جانبازان قائمشهر، به ساری منتقل و مراسم وداع استانی به صورت تلویزیونی و مجازی برگزار و پیکر این ۲ شهید گمنام تحویل مسئولین شهرستان چالوس شد.

خاطرنشان می‌شود؛ پیکر ۲ شهید گمنام روز شنبه در شهر‌های مرزن‌آباد، هچیرود و روستا‌های اطراف آن و همچنین به روستا‌های بخش مرکزی به صورت خودرویی تشییع و موجب آزادی هشت زندانی سرپرست خانوار با جرائم غیرعمد به کمک خیرین این منطقه شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار