رئیس سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح:

جهت کاهش مشکلات معیشتی بازنشستگان نیرو‌های مسلح تلاش می‌کنیم

سردار گودرزی با اشاره به اهمیت توجه به مسائل معیشتی بازنشستگان نیرو‌های مسلح از تلاش سازمان بازنشستگان نیرو‌های مسلح جهت مرتفع کردن مشکلات معیشتی این قشر خبر داد.
کد خبر: ۴۴۵۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵ - 28February 2021

جهت کاهش مشکلات معیشتی بازنشستگان نیرو‌های مسلح تلاش می‌کنیمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمدرضا گودرزی» رئیس سازمان بازنشستگان نیرو‌های مسلح امروز (یکشنبه) در جریان امضای تفاهم‌نامه همکاری با بانک مهر و سازمان اتکا اظهار داشت: جهت ارائه تسهیلات به بازنشستگان نیرو‌های مسلح از مدتی قبل با مسئولان بانک مهر و سازمان اتکا جلسات مشترکی را برگزار کردیم و طی این نشست‌ها همکاری و هماهنگی‌های لازم در این خصوص شکل گرفت.

وی با بیان اینکه امروز کار ارائه تسهیلات نهایی شده است، افزود: جامعه ۷۰۰ هزار نفری بازنشستگان نیرو‌های مسلح از امروز می‌توانند جهت دریافت وام ۵۰ میلیون ریالی اقدام کنند.

سردار گودرزی با تاکید بر اینکه اهدای وام به بازنشستگان، اقدام بسیار خوبی برای خدمت به جامعه هدف است، عنوان کرد: با وجود اینکه حقوق‌ها مقداری افزایش یافته است، اما مشکلات معیشتی عزیزان بازنشسته باید مورد توجه قرار گیرد و ما نیز برای کاهش این مشکلات تلاش می‌کنیم.

وی افزود: ما به‌دنبال ادامه همکاری‌ها برای فراهم شدن اعطای وام بلند مدت به بازنشستگان در زمینه تامین جهیزیه هستیم؛ تا از این طریق بخشی از مشکلات بازنشستگان نیرو‌های مسلح کاهش پیدا کند.

رئیس سازمان بازنشستگی نیرو‌های مسلح گفت: همه باید بدانیم که بازنشستگان نیرو‌های مسلح زحمات بسیاری برای کشور کشیده‌اند و حدود ۶۰ درصد آن‌ها جانبازانی هستند که در هشت سال دفاع مقدس نقش آفرین بودند؛ لذا هدف ما ارائه خدمات بیشتر و بهتر به این عزیزان است که عمر خود را صرف خدمت به مردم و دفاع از امنیت کشور کرده اند.

همچنین در ادامه این نشست سردار حشمتی‌پور رئیس سازمان اتکا ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ایران و دفاع مقدس و تبریک ایام مبارک ماه رجب، اظهار داشت: حدود دو ماه است که با مجموعه بانک مهر و بازنشستگان نیرو‌های مسلح به‌دنبال ارائه خدمات برای بازنشستگان نیرو‌های مسلح هستیم و با مذاکرات انجام شده این تفاهم‌نامه امروز امضا و شرایط برای ارائه خدمات به جامعه ۷۰۰ هزار نفری بازنشستگان نیرو‌های مسلح ایجاد شد. 

وی افزود: بنا بر تاکیدات مقام عالی وزارت تصمیم گرفت شد که خدمات ویژه‌ای را به بازنشستگان نیرو‌های مسلح ارائه دهیم؛ البته مقرر شده تا طی هفته‌های آتی به جامعه شاغلان نیرو‌های مسلح نیز این تسهیلات ارائه شود و بنا بر پیش بینی‌های انجام شده تا قبل از پایان سال این امکان برای شاغلان نیرو‌های مسلح نیز ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار