نماینده ولی فقیه در مازندران:

ویژگی‌های بارز شهدا در نهاد‌ها پررنگ شود/ نامگذاری شهدا روی پروژه‌ها مسئولیت ما را سنگین می‌کند

آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» گفت: سلامت، صداقت و امانتداری از ویژگی‌های بارز شهدا هستند و باید این ویژگی‌ها در نهاد‌ها و دستگاه‌ها پررنگ شود.
کد خبر: ۴۴۵۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۰ - 28February 2021

ویژگی‌های بارز شهدا در نهاد‌ها و دستگاه‌ها پررنگ شود/ نامگذاری شهدا روی پروژه‌ها مسئولیت ما را سنگین می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران ظهر امروز در یادواره شهدای صنعت برق و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و امنیت استان مازندران با اشاره به اینکه شهدا نور هستند، اظهار داشت: نامگذاری کردن فیدر‌های برقی به نام اسوه‌های ارزشی و جهانی و دینی، بسیار مهم و خوب است چرا که مظهر علم و دانش است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه انقلاب اسلامی خدمت را به سمت علم و دانش برده است، افزود: علیرغم همه تبلیغات سوء دشمنان امروز کشور در رده‌های کشور‌های بسیار پیشرفته قرار گرفته است.

محمدی لائینی در ادامه به پیشرفت‌های علمی ایران اشاره و اضافه کرد: اسلام دین رشد و پیشرفت است نه تحجر و عقب ماندگی؛ و اگر هم اسلام با برخی کشور‌ها مخالف است به دلیل آنکه برخی علوم کشور‌ها پیوست‌های فرهنگی آنان با پیوست ارزشی و فرهنگی ایران اسلامی مغایرت دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه نامگذاری شهدا روی پروژه‌ها فضا را ارزشی می‌کند، و باعث زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا می‌شود، تصریح کرد: این نامگذاری مسئولیت ما را سنگین می‌کند چرا که شاهد بودیم برخی از پروژه‌ها مثل صندوق‌های قرض الحسنه در کشور که بیشتر قرض ربوی هستند، نام معصومین دارند، اما بر عکس عمل می‌کنند لذا نامگذاری با ارزش است، اما باید طبق عمل و منش شهدا و ائمه معصومین (ع) عمل کرد.

محمدی لائینی در ادامه با بیان این مطلب که نهاد‌ها و دستگاه‌ها پروژه‌های خود را با اسامی مقدس شهیدان نامگذاری می‌کنند، باید در عمل هم مثل شهدا باشند، گفت: باید جریان انقلابی را در این نهاد‌ها برجسته کرد چرا که این انقلاب به گردن ما حق دارد و ما مدیون انقلاب هستیم.

به گفته آیت الله محمدی لائینی سلامت، صداقت و امانتداری از ویژگی‌های بارز شهدا هستند، لذا باید این ویژگی‌ها در نهاد‌ها و دستگاه‌ها پررنگ شود.

یادواره شهدای صنعت برق و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و امنیت استان مازندران همراه با آئین‌های اجرای ۵ مانور همزمان جهادی در شهرستان‌های استان به صورت ارتباط تصویری، نامگذاری ۱۷ فیدر برق به یاد ۱۷ شهید والامقام مدافع حرم حماسه کربلای خانطومان و شهدای معزز امنیت، بدرقه نیرو‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق مازندران به خوزستان در راستای عملیاتی نمودن پروژه برق‌رسانی یادمان شهدای هفت‌تپه و همچنین انعقاد تفاهم‌نامه سپاه کربلا و شرکت توزیع نیروی برق مازندران در قالب عنوان «با ستاره‌ها می‌مانیم» با حضور آیت الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در استان، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا و دیگر فرماندهان و مسئولین استانی به همت پایگاه مقاومت بسیج این شرکت و سازمان بسیج ادارات و کارمندان مازندران پیش از ظهر امروز در ساختمان اداری شرکت توزیع برق استان برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها