معاون سیاسی - امنیتی استاندار همدان:

همه مکلف به تبلیغ فرهنگ ایثار و شهادت به بهترین شکل ممکن هستند

«مصطفی آزاد‌بخت» گفت: پاسداشت شهدا نیاز امروز جامعه و پاسداشت فرهنگ جهاد و شهادت برای همه امری واجب و لازم است و همه مکلف هستند این فرهنگ را به بهترین شکل ممکن تبلیغ کنند.
کد خبر: ۴۴۵۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳ - 28February 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «مصطفی آزاد‌بخت» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان ‌امروز در مراسم رونمایی از دیوارنگاره شهدای مدافع حرم کشور با اشاره به اینکه برای تقویت ‌موزه دفاع مقدس همدان حمایت‌های لازم باید صورت گیرد، اظهار داشت: تقابل جبهه حق و باطل از زمان خلقت انسان به وجود آمد و در هر زمان به شکل خاص خود نمایان شد‌ و مقابله جبهه حق و باطل تا پایان این جهان ادامه دارد و خوشا به حال کسانی که در این مسیر داوطلبانه جانشان را در راه اسلام هدیه کردند‌ و در عصر کنونی امام راحل ‌ این بنده خاص خدا این رسالت را بر عهده گرفت و مردم ایران نیز با لبیک به ندای امام خمینی‌ به میدان آمدند.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان افزود: در دوران دفاع مقدس در مقابل ایران رژیمی بود تا بُن دندان مسلح، و استکبار برای مقابله با این ملت همه اختلاف ها را کنار گذاشت تا انقلاب اسلامی به پیروزی نرسد اما اراده الهی بر این بود که با رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب و پشتیبانی مردم این ملت در برابر تمام شرق و غرب به پیروزی برسد.
 
‌آزاد‌بخت، الگو و سرلوحه انقلاب اسلامی را واقعه عاشورای حسینی دانست و گفت: هم اینک رهبر معظم انقلاب اسلامی به بهترین شکل ممکن هدایت جامعه را بر عهده دارند و خواص هم از ایشان به نحو شایسته تبعیت می کنند.
 
این مسئول ادامه داد: شهید سردار حسین همدانی جنگ را به سوریه، عراق و افغانستان کشاند و جایی پنجه در پنجه دشمن انداخت که سران استکبار می‌خواستند با اشغال آن سرزمین‌ها، انقلاب را با مشکل مواجه کنند.
 
وی پاسداشت شهدا را نیاز امروز جامعه و پاسداشت فرهنگ جهاد و شهادت را برای همه امری واجب و لازم دانست و بیان داشت: همه مکلف هستند این فرهنگ را به بهترین شکل ممکن تبلیغ کنند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار