چهل‌سالگی سرو/ شهید «نورعلی تقی‌زاده»؛

پیرو فرمان امام (ره) باشید/ شما جزو جندالله و لشکریان امام زمان (عج) هستید

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «نورعلی تقی‌زاده» آمده است: به برادران باسوادم توصیه می‌کنم که یک لحظه از امام غفلت نکنند. پیرو فرمان امام باشید که اگر امام از شما راضی بود بطور حتما امام زمان از شما راضی است و اگر امام زمان راضی باشد خدا از شما راضی است و شما جزو جندالله و لشکریان امام زمان هستید.
کد خبر: ۴۴۵۳۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲ - 01March 2021

پیرو فرمان امام باشید/ شما جزو جندالله و لشکریان امام زمان (عج) هستیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و در سالروز شهادت شهید «نورعلی تقی‌زاده» وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

شهید «نورعلی تقی‌زاده» فرزند «وهاب» ششم مهر ۱۳۴۷ در بابل به دنیا آمد و در تاریخ ۱۱ اسفند ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسید.

وصیت‌نامه شهید:

بسم رب الشهداو الصدیقین

وقاتلوهم حتی لاتکون فتنه

با کافران جهاد کنید تا فتنه و فساد از روی زمین برطرف شود.

با سلام و درود خداوند بر شهیدان راه حق اسلام و به خانواده‌های شهیدان و فرمانده کل قوا امام و رهبر کبیر انقلاب اسلامی.

پدر و مادر و همسر و خانواده‌ام:

من به عنوان یک فرد مسلمان و به حکم وظیفه شرعی و الهی که داشتم قدم در این راه نهادم خداوند بزرگ را شکر می‌کنم که چنین سعادتی نصیب من کرد و چنین رهبری در جلو راهم قرار داد و ذره‌ای نور ایمان در من روشن نموده تا خود و خدای خود را بشناسم.

اکنون که در میان شما نیستم و خداوند لیاقت شهادت را نصیب من کرد من به جبهه می‌روم به امید اینکه به برکت این سپاهیان محمد (ص) این دشمنان اسلام به یاری الله از پای در آوریم و این انگل‌ها که جلو پیشرفت اسلام و صدور انقلاب را گرفته اند از سر راه انقلاب برداریم تا انقلاب را صادر کنیم و زمینه ظهور حضرت مهدی (عج) خواهیم شد. ان‌شاالله

پدر و مادر جانم! می‌دانم اگر من کشته شوم برای شما دردناک است، ولی چه می‌شود کرد دین خدا در خطر است و در ضمن من هم که مال خدا هستم پس مرا حلال کن تا، چون پرنده‌ای آزاد در آسمان آرزوهایم پرواز کنم مرا حلال کن تا خدایم مرا ببخشد اگر کشته شدم مرا غسل ندهید، چون ننگ است برای کسی که معلمش حسین (ع) را غسل نداده‌اند خودش را غسل بدهند پس کفن نپوشانیدم، چون حسین را کفن نپوشانیدن بر مزار گل نریزید، زیرا چه انصاف است کسی را که رهبرش حسین را در میان نیزه و خنجر بیرون آوردند و بخاک سپردند بر مزارم گریه نکنید و اگر خواستید هم گریه کنید برای حسین گریه کنید و اینک با مردم بگویم. ‌ای یاران! شما را بخدا سوگند که نکند امام خمینی را تنها رها کنید که به سقوط کشانیده خواهید شد و اگر رفتید تا ابد زیر دست کفار خواهیم بود.

همسر، پدر و مادر خوبم! اکنون که این وصیت نامه را برای شما می‌نویسم شاید خداوند بر من رحم نماید و آرزویم برآورده شود و شهادت را در آغوش بگیرم. شما خوب می‌دانید که هدفی جز اسلام ندارم هر چند نیکی‌های شما را جبران ننمودم، ولی مطمئن باشید که در آن دنیا در بهشت خوب خواهم بود و از خدا برایتان سعادت آرزو می‌نمایم اگر شهید شدم همنشین حسین و ائمه اطهار می‌باشم و هر قدر که کفار را بکشیم باز هم برای نجات اسلام است.

مادر و همسرم! هر شب جمعه کنار قبرم سوره حمد بخوانید من از شما نبودم بلکه امانتی بودم نزد شما. مرا قدرتی دیگر مافوق تمام نیروهاست بصورت امانتی نزد شما گذاشته بود حالا از شما امانت خود را پس شما ناراحت نباشید بلکه باید خوشحال باشید که این امانت را به خوبی و به نحو احسن به صاحب اصلی اش برگردانیده اید؛ و وصیتی به ملت غیور ایران! از شما می‌خواهم که حافظ و پشتیبان ولایت فقیه این جمهوری اسلامی و روحانیت اصلی و ادامه دهندگان راه شهیدان باشید.

به برادران باسوادم توصیه می‌کنم که یک لحظه از امام غفلت نکنند. پیرو فرمان امام باشید که اگر امام از شما راضی بود بطور حتم امام زمان از شما راضی است و اگر امام زمان راضی باشد خدا از شما راضی است و شما جزو جندالله و لشکریان امام زمان هستید.

برادرم تو وارث لباس رزمم می‌باشی. تو باید تداوم بخش راه تمام شهیدان باشی.

خواهرم! حجاب تو سنگر اسلام است.

همسرم! زینب وار ناملایمات دست و پنجه نرم کن و همچون زینب بردبار باش.

خداحافظ

مادرم، پدرم، همسرم و خانواده‌ام! از خدای رب العالمین طلب کردم تا زمانی که لیاقت شهید شدن را ندارم شهید نشوم این را می‌دانم که آخرین لحظه خوشم در این دنیا همان لحظه‌های آخری است که چشمانم بسته می‌شود.

دیگر اینکه خوشحالم که جان را نثار اسلام و مکتب محمد (ص) و علی (ع) می‌کنم.

خدایا! خدایا! تا انقلاب مهدی (عج) خمینی را نگهدار.

دوستانم! خداحافظ.

والسلام

نورعلی تقی‌زاده

تاریخ: ۱۳/۱۰/۶۵

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار