فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

دفاع مقدس نگینی درخشان در تاریخ ایران اسلامی است

امیر سرتیپ صباحی‌فرد گفت: دفاع مقدس نگینی درخشان در تاریخ ایران اسلامی است که می‌توانیم از چراغ راه آن بهره‌های زیادی ببریم.
کد خبر: ۴۴۵۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰ - 01March 2021

امیر صباحی‌فردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، آئین افتتاحیه دوره نظری معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی با حضور امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، امیر سرتیپ «ناصر آراسته» رئیس هیدت معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی، حجت‌الاسلام «روشندل» رئیس عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی و جمعی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در دانشگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) برگزار شد.

امیر صباحی‌فرد در این مراسم با بیان اینکه اقتدار و بالندگی کشور مدیون خون شهیدان است، اظهار داشت: هر کدام از شهدا الگو و اسوه‍‌های منحصربه‌فردی برای کشورمان هستند و دفاع مقدس نگینی درخشان از تاریخ ایران اسلامی است که می‌توانیم از چراغ راه آن بهره‌های زیادی ببریم.

وی با تأکید بر اینکه دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) باید همیشه آمادگی جان‌فشانی و خدمت‌رسانی به ملت شریف ایران اسلامی را داشته باشند، افزود: دانشجویان دانشگاه خاتم‌الانبیا (ص) قدم در مسیر بزرگمردانی گذاشتند که در طول دوران دفاع مقدس حماسه‌های بی‌نظیری آفریدند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی خاطرنشان کرد: جنگ تحمیلی تنها جنگی در ۲۰۰ سال اخیر بود که طی آن هیچ قسمتی از خاک ایران جدا نشد. برخی کشور‌ها به دنبال تاریخ‌سازی برای ملت خود هستند، اما دفاع مقدس یک نگین درخشان در تاریخ کشور بزرگ ایران اسلامی است.

امیر آراسته نیز در این مراسم با بیان اینکه تمام اساتید معارف جنگ، طی این دوره مطالب خود را با محوریت موضوع بصیرت‌افزایی به دانشجویان ارائه خواهند داد، گفت: حرکت مؤثر به سمت گام دوم انقلاب، شناخت بصیرت است که امروز ملت ما به آن نیاز دارد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار