دیدار فرمانده نیروی دریایی ارتش با خانواده شهید «فولادی»

امیر دریادار خانزادی با حضور در منزل ناواستواریکم شهید ابراهیم فولادی با خانواده معظم این شهید والامقام دیدار کرد.
کد خبر: ۴۴۵۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴ - 01March 2021

دیدار فرمانده نیروی دریایی ارتش با خانواده شهید «فولادی»به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش، در دیدار با خانواده شهید ابراهیم فولادی اظهار داشت: شهید ابراهیم فولادی باعث افتخار خانواده بزرگ نیروی دریایی ارتش و ایران اسلامی است و مجاهدت جوانان این مرز و بوم در دفاع از کشور عزیزمان، باعث غرور و سربلندی همه ماست.

وی با اشاره به اینکه اساس کار نیرو‌های مسلح مجاهدت است، افزود: ایستادن در صف شهادت و مجاهدت لیاقت می‌خواهد، خدمت در لباس مقدس سربازی یک توفیق الهی است. خدا را شاکریم که کارکنان نیروی دریایی ارتش از زمان جنگ تحمیلی تا به امروز برای دفاع از کیان این مملکت از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند و مردانه و با قدرت در برابر هرگونه تهدیدی ایستادگی کرده‌اند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه در تاریخ هر کشوری روز‌هایی وجود دارد که مردم آن کشور به آن افتخار می‌کنند، گفت: دفاع مقدس را مرد‌های بزرگ آفریدند که اسمشان در تاریخ ثبت شد. شهید ناواستوار یکم ابراهیم فولادی نیز از آن دسته مردان بزرگی است که نامشان همیشه جاوید و راهشان ادامه خواهد یافت.

امیر خانزادی با تأکید بر اینکه امروز نیروی دریای ارتش علاوه بر موضوع حفاظت و حراست از مرز‌های آبی کشور، اسکورت کاروان کشتی‌های تجاری و نفتکش را نیز مانند دوران هشت سال دفاع مقدس بر عهده دارد، عنوان کرد: مجاهدتی که شهید ناواستوار فولادی در خصوص اسکورت یکان‌های تجاری انجام داده است و در این راه به درجه رفیع شهادت رسید، برای نیروی دریایی ارتش و این مملکت بسیار ارزشمند است.

وی خطاب به مادر شهید فولادی گفت: کشتی‌هایی که به سمت کانال سوئز می‌روند، مجموعه‌ای از جوان‌های مملکت در آن هستند که همه جانشان را کف دستشان گرفته‌اند تا در مسیر شهادت و ایثار و ازخودگذشتگی فدا کنند؛ این مسیر از آموزه‌های دینی ما است.

فرمانده نداجا تجلیل از خانواده‌های شهدا را مصداق زنده نگه داشتن راه شهدا دانست و گفت: شهدا در سایه مهر و محبت چنین مادرانی تربیت شدند و در جبهه‌های حق علیه باطل به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

بنابراین گزارش، شهید ابراهیم فولادی ۲۰ بهمن ۱۳۹۹، در حین انجام وظیفه در دفاع از مرز‌های آبی و اسکورت کشتی‌های تجاری و نفتکش‌ها به مقام والای شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها