فرمانده نیروی انتظامی:

برخورد با اراذل و اوباش در اولویت ناجا قرار دارد

سردار اشتری بر ضرورت مردم‌داری پلیس و برخورد قاطعانه با متخلفان و توجه به قرارگاه جهادی صیانت تأکید کرد و گفت: رسیدگی به مسائل حاشیه شهرها، برخورد مقتدرانه با اراذل و اوباش و شرارت‌ها در اولویت برنامه‌ریزی‌هاست.
کد خبر: ۴۴۵۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱ - 01March 2021

رسیدگی به مسائل حاشیه شهر‌ها و برخورد با اراذل و اوباش در اولویت ناجا قرار داردبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده ناجا در جلسه شور فرماندهان انتظامی خراسان رضوی که به‌صورت برخط و در سالن اجتماعات شهید سلیمانی این ستاد در مشهد برگزار شد، با اشاره به اینکه خراسان رضوی در دنیا و جهان اسلام به‌عنوان قطب معنوی و فرهنگی ویژگی خاصی دارد، اظهار داشت: امنیت مشهد مقدس و استان خراسان رضوی از اولویت‌های نیروی انتظامی است.

وی با تأکید بر اشراف اطلاعاتی بر مسائل، گفت: رسیدگی به مشکلات حاشیه شهرها، برخورد مقتدرانه با اراذل و اوباش و شرارت‌ها باید در اولویت برنامه‌ریزی‌ها قرار گیرد و آنچه بسیار مهم محسوب می‌شود، تأکید بر مردم‌داری پلیس و برخورد قاطعانه با متخلفان است.

فرمانده نیروی انتظامی نقش کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها را در این نیرو بسیار مهم برشمرد و گفت: رأفت اسلامی و خوش‌رفتاری با مردم که مورد تأکید مقام معظم رهبری نیز است به طور جدی مدنظر قرار گیرد.

سردار اشتری به برنامه‌ریزی ویژه برای اقدامات گسترده پلیس در نوروز سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایطی که پیش رو داریم، نوروز امسال با سال‌های گذشته متفاوت‌تر خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در جذب نیرو باید عضویابی را به جای عضوگیری مدنظرقرار داده و توجه به قرارگاه جهادی صیانت را به‌عنوان یک ضرورت در دستور کار قرار دهیم.

فرمانده ناجا در پایان بر حرفه‌ای‌گرایی پلیس و تعالی روحیه ایمانی و معنوی کارکنان نیروی انتظامی تأکید کرد.

در ابتدای این جلسه نیز سردار «محمدکاظم تقوی: فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گزارشی از اقدامات انجام شده و طرح‌ها و برنامه‌های پلیس رضوی ارائه کرد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار