واکنش حشدالشعبی به دروغ‌‌پردازی آمریکا/ هیچ یک از نیروهای عراقی در خاک سوریه حضور نداشتند

هیأت حشدالشعبی با دروغ خواندن ادعاهای آمریکا تأکید کرد که تجاوز اخیر آمریکا در داخل خاک عراق صورت گرفت نه در عمق خاک سوریه که واشنگتن مدعی شده است.
کد خبر: ۴۴۵۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴ - 01March 2021

واکنش حشدالشعبی به دروغ‌‌پردازی آمریکا/ هیچ یک از نیروهای عراقی در خاک سوریه حضور نداشتندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المعلومه، هیأت حشدالشعبی جنایت اخیر آمریکا علیه نیروهای حشدالشعبی در نوار مرز با سوریه را محکوم کرد و افزود: تجاوز آمریکا در داخل خاک عراق رخ داد، نه در عمق خاک سوریه که واشنگتن ادعا کرده است.

در بیانیه حشدالشعبی آمده است: نیروهای حشدالشعبی چند روز پیش هدف تجاوز وحشیانه نظامیان آمریکایی قرار گرفتند که به شهادت یکی از رزمندگان منجر شد، به‌خاطر حساسیت این موضوع و پیامدهایش بر حاکمیت و امنیت و ثبات عراق، هیأت حشدالشعبی مدتی صبر کرد تا روایت کامل درباره این تجاوز تکمیل شود و اطمینان یافت که هیچ یک از نیروهایش در عمق خاک سوریه حضور نداشته‌اند به‌خلاف آنچه آمریکایی‌ها ادعا می‌کنند.

این بیانیه آورده است رزمندگان حشدالشعبی در نوار مرزی میان دو کشور برای حمایت از خاک عراق در برابر تروریسم مستقر هستند.

هیأت حشدالشعبی افزود: ما رسماً اعلام می‌کنیم که نیروهایمان در خط دفاع عراقی حضور داشتند و این تجاوز، تحولات خطرناکی را در آینده هشدار می‌دهد که باید برای جلوگیری از وقوع آن اقدام کرد و طرف‌های ذی‌ربط (دولت) باید به وظیفه خود در قبال فرزندان حشدالشعبی که قربانی شدند و همچنان در راه امنیت عراق قربانی می‌شوند، عمل کنند.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار