در پایگاه شهید بابایی اصفهان؛

پیکر شهید خلبان بیک محمدی تشییع شد

پیکر مطهر شهید خلبان بیک محمدی با حضور امیر سرتیپ دوم فتاح در پایگاه شهید بابایی اصفهان تشییع شد.
کد خبر: ۴۴۵۴۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ - 01March 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، پیکر پاک شهید خلبان بیرجند بیک محمدی با حضور امیر سرتیپ دوم خلبان سعید فتاح فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدصادق ابطحی مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد اصفهان و جمعی از فرماندهان و مسئولین استانی در پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان تشییع شد.

در این مراسم حجت الاسلام ابطحی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید بزرگوار اظهار داشت: خداوند در سوره بقره و آل عمران تصریح دارد؛ گمان نکنید کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند و به شهادت می‌رسند، مرده‌اند بلکه آنان زنده‌اند و در نزد خداوند از انواع نعمت‌های معنوی روزی می‌خورند و عظمت مقام شهید برای هیچ کس قابل درک نیست.

وی با اشاره به این که ائمه معصومین (ع) گوشه‌هایی از عظمت شهید را بیان کرده‌اند، ادامه داد: بخشش تمامی گناهان با ریخته شدن اولین قطره خون شهید، استقبال ملائکه الهی، قرار گرفتن در آغوش رحمت و نعمت‌های بی‌انت‌های الهی و خشنودی و خرسندی به فضل الهی از جمله ویژگی‌های مقام شهید است.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد اصفهان با بیان اینکه ۲۳۰ هزار شهید در راه انقلاب و سال‌های دفاع مقدس به شهادت رسیده‌اند، اظهار کرد: پاسداشت خون این شهدا مسئولیت امروز آحاد جامعه به ویژه مسئولین است و لذا اگر در انجام وظیفه و تکلیف خود در دفاع از اسلام و انقلاب و ارزش‌ها کوتاهی کنیم فردای قیامت باید پاسخگو باشیم.

وی تصریح کرد: شهدا همانند گُل، در هر فضایی که وارد می‌شوند موجب معطر شدن فضا می‌شوند و حضور این شهید در جمع خلبانان پایگاه دزفول، اصفهان و دیگر پایگاه‌هایی که همرزمان این شهید حضور دارند، دل‌ها را با خود همراه خواهد ساخت.

حجت الاسلام ابطحی خاطر نشان کرد: حراست از خون شهدا و جمهوری اسلامی وظیفه همه ما است، زیرا اگر این نظام مقدس نباشد نه حَرمی در عراق و سوریه باقی می‌ماند و نه نامی از اسلام و نه خبر از امنیت جامعه باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار