جلسه بازخوانی عملیات کربلای 5 در کرمان برگزار شد

دومین جلسه بازخوانی عملیات کربلای 5 با حضور فرماندهان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۴۴۵۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸ - 01March 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، دومین جلسه بازخوانی عملیات کربلای 5 با حضور فرماندهان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس لشکر 41 ثارالله و با رعایت پروتکل های بهداشتی در حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد.

در این جلسه ابراهیم شهریاری ازیادگاران دوران دفاع مقدس و ازفرماندهان لشکر 41 ثارالله اظهار داشت: با تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جهت جلوگیری از تحریف تاریخ دفاع مقدس، جلسات بازخوانی حضور رزمندگان لشکر 41 ثارالله در عملیات‌های دوران دفاع مقدس را راه‌اندازی کردیم.

وی عنوان کرد: با ثبت نحوه انجام عملیات ها و همچنین در جهت معرفی ایثارگری‌های رزمندگان و به خصوص عزیزانی که در این مسیر به شهادت رسیدند، قطعا در جهت ترویج فرهنگ ایثار وشهادت در جامعه گام بزرگی بر خواهیم داشت.

‌شهریاری با بیان اینکه این حرکت ارزشمند در میان فرماندهان و پیشکسوتان جنگ مورد استقبال قرار گرفت تصریح کرد: اولین جلسه در بیت الزهرای کرمان با باز خوانی عملیات کربلای 5 برگزار شد و امروز دومین جلسه این عملیات است.

فرمانده تیپ شهید «حاج یونس زنگی ابادی» لشکر 41 ثارالله به فرماندهی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: یکی از خواسته‌های شهید سلیمانی این بود که رزمندگان لشکر 41 ثارالله در کنار هم جمع شوند و درجهت پیشبرد منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جامعه حرکت کنند.

وی با اشاره به نقش سازنده و مهم لشکر 41 ثارالله در عملیات کربلای 5 عنوان کرد: رزمندگان لشکر 41 ثارالله در این عملیات با 75 روز مقاومت نقش اساسی داشتند و به دشمن در این عملیات ضربه سختی وارد کردند.

شهریاری متذکر شد: بعد از عملیات کربلای 5، عملیات های الفجر 8، فتح المبین، طریق القدس کربلای یک، آزادی حلبچه عراق و عملیات‌های دیگر در جهت ثبت و ضبط برای نسل های آینده باز خوانی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار