مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

دستاوردهای دفاع مقدس باید حفظ و به نسل‌های آینده منتقل شود

سرهنگ پاسدار محسن رشیدی با بیان اینکه موزه‌های دفاع مقدس بهترین فضا برای معرفی فرهنگ ایثار و مقاومت به نسل امروز است، گفت: دفاع مقدس بخش‌ مهمی از تاریخ کشورمان است که همه دستاوردهای آن باید حفظ و به نسل‌های آینده منتقل شود.
کد خبر: ۴۴۵۵۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۶ - 01March 2021

دستاوردهای دفاع مقدس باید  حفظ  و به نسل‌های آینده  منتقل شوند

به گزارش خبرنگار  دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در دیدار با «سمانه حسن پور» مسئول سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان لرستان، اظهار داشت: باغ موزه‌های دفاع‌ مقدس مکانی فرهنگی برای به نمایش گذاشتن، رشادت‌ها، حماسه آفرینی‌ها و از خود گذشتگی‌های فرزندان این آب و خاک است.

وی با بیان اینکه موزه‌های دفاع مقدس بهترین فضا برای معرفی فرهنگ  ایثار و مقاومت به نسل امروز که دوران جنگ تحمیلی را درک نکرده اند، است، تصریح کرد: دفاع مقدس بخش‌ مهمی از تاریخ کشورمان است که همه دستاوردهای آن باید حفظ  و به نسل‌های آینده منتقل شود.

مدیرکل حفظ آثار لرستان با اشاره به بازدید مسئولین از موزه دفاع مقدس این استان در طی ماههای گذشته اظهار داشت: برخی از مسئولین کشوری در خصوص تخصیص اعتبار به تکمیل موزه دفاع مقدس لرستان قول‌های مساعدی داده‌اند که عملی شد.

وی  افزود: در صورتی‌که قسمتی از اعتبارات تخصیص داده شده به طرح‌های استانی، به هردلیل تاکنون جذب نشده اند، ما حاضر هستیم که این بودجه را جذب کنیم و  در راستای تکمیل موزه دفاع مقدس هزینه کنیم.

سرهنگ رشیدی ضمن تشکر از تمامی کسانی که تاکنون در ساخت موزه دفاع مقدس لرستان نقش داشته اند، به‌ویژه مسئول سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، افزود: پیشرفت  قابل توجه  سازه موزه دفاع مقدس ماحصل نتیجه مشارکت و همکاری دستگاهها بوده است و این پروژه یک پروژه ملی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشرئارزش‌های دفاع مقدس لرستان ابراز امیدواری کرد که در بودجه سال یک هزار و 400 به نحوی اعتبارات تخصیص داده شود که موزه دفاع مقدس لرستان تکمیل و به بهره برداری 100 درصد برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها