معرفی کتاب صوتی؛

«حسّ غریب پروانگی»

این کتاب دربرگیرنده‌ی مجموعه خاطرات بانو مرحومه «پروانه برازنده شهر»، همسر شهید مدافع حرم، علیرضا شمسی‌پور است که توسط «لیلا گودرزیان» به رشته تحریر درآمده است.
کد خبر: ۴۴۵۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۴ - 01March 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس‌ از همدان، کتاب صوتی «حسّ غریب پروانگی» روایت مجموعه خاطرات بانو مرحومه «پروانه برازنده شهر»، همسر شهید مدافع حرم، علیرضا شمسی‌پور است، که توسط «لیلا گودرزیان» نوشته شده و «نسرین والا مقام» آن را روایت کرده است. 

«حسّ غریب پروانگی» کار مشترک اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس  و صدا و سیمای مرکز همدان در 125 دقیقه و در سال 1399 به مرحله پخش رسیده است.

نویسنده در مقدّمه‌ی کتاب خود این‌چنین می نویسد:

نام «شهید شمسی‌پور» را زیاد شنیده بودم. روایت خاطراتش از زبان هم‌رزمان و دوستانش، اشک و لبخند را با هم برایم به ارمغان می‌آورد. در مسیر شناختن شهید شمسی‌پور بود که دست‌نوشته‌های همسر ایشان (خانم برازنده) به دستم رسید؛ دست‌نوشته‌هایی که خواندنش، بغض و گریه و لبخند و حسرت را نصیبم می‌کرد. حکایت بغض و گریه و لبخند را درمیان سطرسطرِ این خاطرات می‌شود فهمید. اما، حسرت را برای این می‌گویم که این بانوی بزرگ را وقتی شناختم که در میا‌نمان نبود تا دست‌های مهربانش را با افتخار بگیرم و بگویم: «چقدر خوب امانت‌داری کردی، علی آقا را برای همه‌ی مردم این سرزمین!».

یادمان نرود در کنار هر شهید، بانویی است که هر روز جانش را به قربان‌گاه عاشقی می‌سپارد. شنیدن این کتاب به همسران فداکار شهدا و ایثارگران تقدیم می‌ شود.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار