فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا مطرح کرد؛

همکاری قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا برای تجهیز موزه دفاع‌مقدس ارومیه

امیر حاجیلو گفت: قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا برای تکمیل و تجهیز هر چه بیشتر موزه دفاع‌مقدس ارومیه آمادگی دارد.
کد خبر: ۴۴۵۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۳ - 01March 2021

کمک قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا برای تجهیز موزه دفاع‌مقدس ارومیه

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، امیر سرتیپ‌دوم علی حاجیلو فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا با سرهنگ جلیل وحیدی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌‌‌غرب نزاجا در این دیدار با بیان اینکه امسال مصادف با چهلمین سالگرد دفاع مقدس بود، اظهار داشت: با وجود شیوع کرونا اداره‌کل حفظ آثار استان با برگزاری برنامه‌های مختلف اعم از حضوری و مجازی سعی کرد سالگرد دفاع مقدس را گرامی بدارد که جای تقدیر و تشکر دارد.

امیرسرتیپ دوم علی حاجیلو با اشاره به اینکه دفاع‌مقدس یادآور خاطرات رزمندگان فداکار و ایثارگری هست که برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و اسلام از جان و مال خویش دریغ نکردند، افزود: برای حفظ یاد و خاطره شهدا و دفاع مقدس هر اقدامی انجام شود شایسته تقدیر است.

وی با بیان اینکه موزه دفاع‌مقدس ارومیه برای آشنایی بیشتر مردم با آنچه که در جنگ تحمیلی ایران و عراق رخ داد می‌تواند تاثیرگذار باشد، عنوان کرد: قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا برای تکمیل و تجهیز هر چه بیشتر این موزه آمادگی دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌‌غربی هم در این دیدار تصریح کرد: این اداره‌کل در انجام رسالت خویش مبنی بر نشر و نگهداری از ارزش‌های دفاع مقدس از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و برای معرفی هر چه بیشتر آرمان‌های شهدا به نسل جوان اقدام به جمع‌‌آوری خاطرات تاریخ شفاهی رزمندگان، وصیت‌نامه شهدا، تهیه کتاب‌هایی با موضوع دفاع مقدس و ... کرده است.

سرهنگ جلیل وحیدی تصریح کرد: آذربایجان‌غربی از جمله استان های درگیر دفاع مقدس است که ظرفیت‌های بسیاری برای ساخت فیلم و کلیپ و تهیه کتاب‌هایی با موضوع ایثار و شهادت دارد که باید برای بیان این ظرفیت‌ها هرکسی در حد توان خویش تلاش کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار