فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

تقویت بعد اعتقادی و معنوی مردم مهمترین رسالت روحانیون است

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه تقویت بعد اعتقادی و معنوی از مهمترین رسالت‌های روحانیون است، گفت: اعتقاد به ولایت فقیه به عنوان رکن اصلی و مهم نظام مقدس اسلامی از دیگر نکات مهمی است که باید از سوی علما و روحانیون بیش از پیش نشر شود.
کد خبر: ۴۴۵۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹ - 02March 2021

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، سردار «سیدصادق حسینی» فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در همایش پرچمداران دین و اندیشه که امروز در سنندج برگزار شد اظهار داشت: دشمنان از اول اسلام تا کنون همواره تلاش کرده‌اند در این دین الهی انحراف ایجاد کنند.

وی با تاکید بر توجه به تقریب بین مذاهب به عنوان مهمترین راهبرد مقابله با توطئه‌های دشمنان گفت: شناخت کامل از دشمن و روشنگری در مورد تلاش‌های تفرقه‌انگیزانه دشمنان از ضرورت های امروز است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خاطرنشان کرد: جایگاه علما و روحانیون باید با رفع مشکلات مردم و همنشینی با آنها ارتقاء پیدا کند.

حسینی تصریح کرد: دشمنان تلاش می‌کنند که برخی افراد تاثیرگذار مانند روحانیون و غیره با شبکه‌های معاند ارتباط برقرار کنند که نباید اجازه این کار را به دشمنان بدهیم.

به گفته وی، جوانان بزرگترین سرمایه ایران اسلامی هستند و دشمن تلاش می‌کند با القاء موارد مختلف آنان را جذب کند و در این راستا از هر ظرفیتی که بتواند استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه تقویت بعد اعتقادی و معنوی از مهمترین رسالت‌های روحانیون است، گفت: اعتقاد به ولایت فقیه به عنوان رکن اصلی و مهم نظام مقدس اسلامی از دیگر نکات مهمی است که باید از سوی علما و روحانیون بیش از پیش نشر شود.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: مبارزه با منکرات و بدی‌ها و شناخت آسیب‌ها و تلاش برای مقابله با آنها باید به صورت ویژه در دستور کار جامعه روحانیون قرار گیرد.

این مسئول افزود: پشتیبانی از تحرکات انقلابی، تقویت بعد دینی زهد، مبارزه با دنیا طلبی، تلاش در راستای نشر معارف اسلامی، بصیرت افزایی، تشویق مردم در راستای حضور در برنامه‌های سیاسی از دیگر نکات مهمی است که باید مد نظر جامعه روحانیون قرار گیرد.

وی به پیشرو بودن انتخابات در کشور هم گریزی زد و اذعان داشت: همه باید مردم را به حضور گسترده در انتخابات تشویق و در مسیر روی کار آمدن دولتی کاملا انقلابی و اسلامی که بتواند محکم در برابر دشمنان ایستادگی کند تلاش کنیم.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اضافه کرد: دشمن در تلاش است که خواسته و اراده خود را در کشور ما تحمیل کند، اما ما اراده خود را بر آنها تحمیل کرده‌ایم و امریکا در برابر اراده این ملت شکست خورده‌اند.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: شکست امریکا در پیروزی انقلاب، تسخیر لانه جاسوسی، شکست در جنگ تحمیلی و طراحی‌های متعددی که در طول 42 سال علیه ما اعمال کردند نشان از اقتدار و عظمت ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه پایین کشیدن پهپاد و حمله به پایگاه هوایی دشمن همه و همه شکست‌های بزرگ برای امریکا بوده است، گفت: دشمنان جز انهدام خانه و خانواده و ضربه زدن به جوانان ما ندارند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان متذکر شد: دشمنان با تمام توان سعی دارند چوب لای چرخ پیشرفت ایران اسلامی بگذارند همه ما باید با آگاهی و بصیرت در مسیر مقابله با دشمنان ایستادگی و آنان را مثل همیشه در رسیدن به اهدافشان مایوس کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار