مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس:

باید مشکلات کشورمان را با موضع انقلابی حل کنیم

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: نباید سرنوشت حل خیلی از مشکلات را به کشورهای اروپایی گره زد بلکه باید حکیمانه و از موضع انقلابی مشکلات حل شود.
کد خبر: ۴۴۵۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳ - 02March 2021

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، حجت‌الاسلام ‌«علی جعفرنژاد» در همایش پرچمداران بصیرت و اندیشه که در سنندج برگزار شد به موضوع بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: ماهیت همه انقلاب‌هایی که در جهان شکل گرفته است اقتصادی ولی ماهیت انقلاب اسلامی ایدولوژیک است.

وی خاطرنشان کرد: بنا به فرموده رهبری، انقلاب اسلامی ما زمانی به پیروزی رسید که خیلی‌ها بر این باور بودند که دین نمی‌تواند جامعه را اداره و مدیریت کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان اضافه کرد: دشمن در طول این سالها خواست جلوی عمق استراتژیک نظام را بگیرد و موفق نشد.

این مسئول بیان داشت: امروز دشمن مستاصل شده تمام تلاش خود را برای جلوگیری از نفوذ ایران در دنیا بکار گرفتند اما موفق نشدند.

جعفرنژاد با بیان اینکه ایران امروز در تمام دنیا نفوذ استراتژیک دارد، گفت: ملت و انقلاب ما در اوایل پیروزی انقلاب چالش‌هایی داشتیم که همه را پشت سر گذاشته‌ایم، چالش‌های امروز بسیار متفاوت است.

به گفته مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، چالش ما در اوایل انقلاب حذف لانه جاسوسی در کشور بود امروز دشمن دنبال این هستند که چه کاری می‌توانند بکنند که جای پای ایران را در دنیا حذف کنند.

وی بیان داشت: امید و نشاط به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب شاه کلید باز کردن همه قفل‌ها در جامعه هستند. همچنین باید تلاش کنیم در جامعه‌ای که جوانان ما با انواع شبهات مواجه هستند امیدآفرینی کنیم.

این مسئول متذکر شد: هر وقت به فرموده رهبری از موضع قدرت در برابر دشمنان ورود پیدا کرده‌ایم دشمنان شکست خورده‌اند و پیروزی با ما بوده است.

جعفرنژاد عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخش دوم به ظرفیت‌های مهم کشور در راستای رونق و توسعه هرچه بیشتر اشاره می‌کنند، ایران در حوزه‌های مختلف حرف برای گفتن دارد باید از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی با بیان اینکه مبارزه با فاسد از ضرورت‌ها است که رهبر معظم انقلاب اسلام ی همواره بر آن تاکید فرموده و در گام دوم انقلاب به آن اشاره فرموده‌اند، گفت: در سال‌های اخیر این مسئله را شاهد هستیم و می‌بینیم که این اقدام موجب امیدآفرینی بیشتر در جامعه شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان افزود: دولت باید مرزبندی خود را با امریکا و برخی دولت‌های اروپایی حفظ کند این از تاکیداتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول یادآور شد: نباید سرنوشت حل خیلی از مشکلات را به کشورهای اروپایی گره ببندیم و نگویم اینها بهتر از امریکا هستند باید حکیمانه و از موضع انقلابی باید مشکلات حل شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان ابراز داشت: عزت و مصلحت و اقتدار را نباید پیش برخی کشورهای اروپایی جستجو کنیم منبع عزت خداوند است.

وی گفت: تلاش غرب در ترویج سبک زندگی غربی لطمات زیادی وارد کرده، مقابله با آن نیازمند عزم جهادی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها