سردار «بهمن کارگر» درگذشت پدر سردار «ایوب سلیمانی» را تسلیت گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، با صدور پیامی درگذشت پدر سردار «ایوب سلیمانی» معاون طرح، برنامه و بودجه ستاد کل نیرو‌های مسلح را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۴۵۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹ - 02March 2021

سردار «بهمن کارگر» درگذشت پدر سردار «ایوب سلیمانی» را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، با صدور پیامی درگذشت ابوالشهید مرحوم «حاج غلامحسن سلیمانی» پدر سردار سرتیپ پاسدار «ایوب سلیمانی» معاون طرح، برنامه و بودجه ستاد کل نیرو‌های مسلح را تسلیت گفت.

در متن پیام رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ

برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار «ایوب سلیمانی»
معاون محترم طرح، برنامه و بودجه ستاد کل نیرو‌های مسلح

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهداء سلام

با احترام خبر درگذشت ابوالشهید مرحوم «حاج غلامحسن سلیمانی» والد گران‌قدر جنابعالی موجب تأثر و تألم خاطر گردید.

یقینا والدین شهدا سرمایه‌های عظیم کشورمان هستند که در تمامی لحظات زندگی بابرکت‌شان همواره مبلغ و مروج اسلام ناب محمدی (ص) و ادامه‌دهنده مسیر پرتلألو شهیدان، ایثارگران و مدافعان راستین ولایت فقیه و پیروان حضرت امام خمینی (ره) بوده‌اند.

سلام و درود خداوند سبحان و رحیم بر روح مطهر آن مرحوم که فرزندانی شجاع و ایثارگر را تقدیم کشور، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی نمود.

اینجانب درگذشت آن پدر مومن و فداکار را به جنابعالی تسلیت عرض نموده و رحمت و غفران واسعه الهی و هم‌نشینی با حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و فرزند شهیدش در سرای جاودان برای آن مرحوم و صبر و اجر برای بازماندگان از درگاه خداوند منان خواستارم.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار