مسئول سازمان بسیج سازندگی:

جهادگران بهترین مرجع برای شناسایی محرومان هستند

سردار «محمد زهرایی» گفت: جهادگران بهترین مرجع برای شناسایی محرومان هستند و باید با توجه به توان و مهارت هر شخص آموزش و به دیگران کمک کرد، در این راه باید مردم همیار بسیج سازندگی باشند.
کد خبر: ۴۴۵۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸ - 02March 2021

جهادگران بهترین مرجع برای شناسایی محرومین هستندبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، سرتيپ دوم پاسدار «محمد زهرایی» مسئول سازمان بسیج سازندگی امروز در مراسم تفاهمنامه مجموعه سپاه با کمیته امداد امام (ره) که در سالن غدیر مجتمع بعثت کرمانشاه برگزار شد با بیان اینکه برخی افراد خواسته یا ناخواسته سوءمدیریت‌ها را به جای تحریم قلمداد می‌کنند، اظهار داشت: این اقدام موجب می‌شود تا علت مشکلات کشور را از تحریم‌ها بدانند که جایگزین کردن یک واژه دیگر به جای سوءمدیریت پنهان کردن یک حقیقت است.

وی با اشاره به بت‌شکنی بزرگ جوانان در اوایل انقلاب اسلامی ایران افزود: در این بت‌شکنی حسن تهرانی‌ها و چمران‌ها به میدان رفتند و لازم است هم اکنون در دفاع مقدس نوین یعنی جنگ فقر و محرومیت و در تهاجم فرهنگی افرادی در جبهه حق قرار گیرند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه دفاع مقدس امروز کمتر از ساخت موشک نیست، تصریح کرد: کارآفرینانی که در نظام اقتصادی کنونی با کفش آهنین از هفت خان فرآیندهای اداری رد شده و تمامی تحقیرها را پشت سر می‌گذارند تا کارگاه کوچکی بر پا کنند، خط شکن هستند.

وی امدادرسانی جهادگران در زلزله آبان ماه سال ۹۶ شهرستان سرپل ذهاب خط‌شکنی عنوان کرد و ادامه داد: جریان جهادی کشور راه خود را پیدا کرده و این باور را که به جبهه جهانی تبدیل می‌شود را ثابت کرده است، در اقدامات جهادی از نگاه سلیقه‌ای، پروژه‌ای و جزیره‌ای تمامی افراد به یک صورت دیده شده و تنها هدف حل مسائل و مشکلات مردم، پرداختن به کسب و کار و مشاغل خانگی و موارد مشابه شده است.

زهرایی با بیان اینکه در بسیج سازندگی نگاه سلیقه‌ای به مسائل وجود ندارد، بیان داشت: هر عضو بسیج در واقع جزئی از کل کشور بوده که دارای راهبرد، عملیات و اجرا است، به طوری که هر کدام از صندوق‌های قرض‌الحسنه به عنوان یک راهبرد به تأیید رسیده و ابلاغ شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی به وجود ۲۴ صندوق قرض‌الحسنه در سراسر ایران اشاره کرد و گفت: یک میلیون و یک صد هزار نفر عضو صندوق‌های قرض‌الحسنه بوده که باید پیش از پیش پیوند مردم با این صندوق‌ها محکم‌تر شده و برای اقدامات کارآفرینی، برپایی نمایشگاه و سایر موارد مشابه از گروه‌های جهادی کمک گرفته شود.

وی با بیان اینکه جهادگران بهترین مرجع برای شناسایی محرومین هستند، تصریح کرد: باید با توجه به توان و مهارت هر شخص آموزش داد و به دیگران کمک کرد، در این راه باید مردم همیار بسیج سازندگی باشند.

انتهای پيام/

نظر شما
پربیننده ها